eDreams
Agoda.com
Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Flott hotell med nye leiligheter og strålende plassering ved elva og turløyper.
Utlån av trø-gocarter var et stort pluss for ungene.
Betjeningen er trivelig og hjelpsom.
Pizzaen er grei nok, men frokostbuffeten er veldig bra.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Wanderer789478
Tanja S, resepsjonist på Hovdestøylen Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2018

Tusen takk for at du tatt deg tiden å gi oss en omtale! Veldig hyggelig å høre at dere hadde et flott opphold hos oss! Tråbilene er veldig populære i sommer månedene og har blitt en favoritt hos barna siden vi fikk di :) Håper vi får anledning å ønske dere hjertelig velkommen tilbake ved annen anledning!

Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Hyggelig resepsjon, rent og pent, fint område langs elven, super leilighet med køyesenger perfekt for familier! Pent innredet og hadde alt utstyr man trenger.

Fikk ikke sjekket mat tilbudet der, men sikkert bra det også.

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, Hegeclb
Tanja S, Resepsjonist på Hovdestøylen Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2018

Tusen takk for at du tatt deg tiden å gi oss en omtale! Det gleder oss veldig at du hatt ett godt opphold hos oss og vi håper å få anledning å ønske deg hjertelig velkommen tilbake! Hilsen Hovden Resort

Anmeldt 10. november 2017 via mobile enheter

Stemningsfullt hotell i vakkert vinterlandskap med en resepsjonist som tok oss imot på en svært hyggelig og profesjonell måte. På grunn av at det fortsatt er mellomsesong her i fjellet kjøres hotellet med redusert bemanning og vi måtte lage til frokost selv, noe vi fikk beskjed om i forbindelse med bookingen. Vi fikk vi oppgradert rommet våres til en stor romslig leilighet. I kjøleskapet ventet en innholdsrik frokostpakke med det meste man kunne forvente. Maten i restauranten (fjellørret) smakte nydelig, med spennende smaker. Sjokoladefondant med vaniljeis og kirsebær kronet måltidet.
Grunnen til at det ikke blir toppscore, er at det manglet såpe i dispenser både på toalettet og i dusjen samt at vi ikke fikk TV'en til å virke (tomme batterier i fjernkontrollen). Alt ble imidlertid fikset umiddelbart etter at vi ga beskjed i resepsjonen. Vi er svært fornøyd med oppholdet og kommer gjerne igjen!! Takk for oss!

Dato for oppholdet: november 2017
2  Takk, christianrL2677ZE
Tanja S, Resepsjonist på Hovdestøylen Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. november 2017

Hei Christian,

Først og fremst; tusen takk for den utrolig fine omtalen av vårt vakre vinter Hovden, våre ansatte og maten på hotellet! Det gleder os at høre at dere hadde et flott opphold hos os til tross mellomsesong. Nå er høysesongen rett rundt hjørnet og vi vil holde hotellet døgnåpent med full a la carte meny og frokost buffet. Vi håper vi får muligheten å ønske dere hjertelig velkomne tilbake å vise Hovden fra sitt beste nok en gang! Hilsen oss på Hovden Resort

Anmeldt 31. august 2017

Hotellet bærer preg av alderen, litt slitt, men likevel ganske hyggelig.
Hyggelig og vennlig betjening, god mat, både middag og frokost.
Ett greit sted for overnatting på reise gjennom Setesdalen.
Vil nok bruke hotellet igjen neste gang jeg skal dit.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, Bjørn L
Svar fra ledelsen:Besvart 17. september 2017

Hei Bjørn,

Tusen takk for du tatt deg tid å legge igjen en omtale!

Så godt å høre at du ble vel ivaretatt av vår personal å at maten smakte godt!
Vi har planer om oppussing av hotellet i fremtiden, å begynte å pusse opp noen av våre hotellrom i starten av 2017.

Enda en gang tusen takk for omtale å besøk!

Vi håper vi får mulighet å ønske deg hjertelig velkommen til oss på Hovden Resort igjen!

Hilsen
Madeleine
Hovden Resort

Anmeldt 28. juli 2017

Vi bodde her i 2 netter og betalte 1620.- per natt. Vi var her på bryllupsreise for 20 år siden og det hadde ikke skjedd noe siden den gang. Da vi skulle sjekke inn, sto det et skilt i resepsjonen om at det snart kom noen Vi ventet i nærmere 10 minutter før noen dukket opp. Da var det 4 stykker i kø. Vi hadde bestilt et dobbeltrom, men fikk en leilighet istedet. Det var rent, men virket generelt noe slitt og dårlig vedlikeholdt. Det var en slags sofa på rommet som var fryktelig nedsittet og stofftrekket var veldig skittent. Det så ut som om noen en gang hadde veltet et syltetøyglass eller noe sånt oppi der. Vi savnet nattbord og nattbordlamper. Det var bare taklys på soverommet, og det er jo svært upraktisk. Hotellets bar var ubetjent, og vi måtte fly rundt å lete etter noen som kunne ekspedere oss. Vi spiste middag i hotellets restaurant begge kveldene. Pizzaen vi spiste første kvelden var god. Kvelden etter bestilte vi henholdesvis ørret og hjortefilet. Fisken var smakløs og full av bein. Hjortefileen var alt for lite stekt og måtte sendes ut igjen. Kjøtttet var fullt av trevler og var nesten uspiselig. Svært skuffende. Særlig ettersom vi med denne middagen skulle feire 20-års bryllupsdag.

Dato for oppholdet: juli 2017
1  Takk, 22beateh
Svar fra ledelsen:Besvart 30. juli 2017

Hei Beate,
Først og fremst takk for din tilbakemelding og for at du tok deg tid til å skrive en omtale.
Vi synes det er leit å høre at oppholdet deres hos oss ikke helt samsvarte med deres forventninger.
Noen ganger skjer det at resepsjonisten må vekk fra resepsjonen for å bistå gjester, og da setter vi opp et ”vi er straks tilbake” skilt for å informere andre. Vi prøver alltid å komme raskt tilbake, men dessverre så kan det ta noe tid i enkelte tilfeller. Siden dere feiret bryllupsdag oppgraderte vi dere til vår familie suite som vi selv mener er det fineste rommet på hotellet, og som vi har fått mange bra tilbakemeldinger på, men det stemmer at det rommet ikke har nattbord eller leselampe på soverommet, og det er beklagelig at dette ble veldig upraktisk og at rommet ikke falt i smak. Vi forstår at det kan være en ulempe at baren ikke er betjent, og at dere måtte lete etter noen som kunne hjelpe dere. Plasseringen av baren ved resepsjonen og restauranten gjør det slik at i de fleste tilfeller er det ingen problem å få tak på en av oss for hjelp. Men dette er noe vi jobber med å finne bedre løsninger på, så igjen takk for tilbakemeldingen. Det gleder oss å høre at pizzaen var god, men vi beklager at du synes middagen på dag 2 var skuffende, og vi skal ta dette videre til kjøkkenet.
Ønsker dere en fortsatt fin dag og vi håper å kunne ønske dere velkommen igjen ved en annen anledning.

Med vennlig hilsen

Tanja