kr 1 386
5,0 av 5 boblerAnmeldt 1. mai 2019via mobile enheter
Dato for oppholdet: mai 2019
ingridj744, OwnerVik Pensjonat og Hytter, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 7. mai 2019
Tusen takk og hjertelig velkommen tilbake!
kr 2 351
    5.6 km fra Vik Pensjonat og Hytter
    Se flere hoteller i Eidfjord
    1924 av 135 anmeldelser
    Anmeldt 16. august 2018 via mobile enheter

Tidligere har sette vært en fast matdestinasjon på vår vei fra Bergen til Oslo, med hjemmelagde kaker og koselig betjening. Nå har det tapt seg mye. Vi spiste fjellørret og villtburger, men begge rettene var smakløse og ganske kjedelige. De hjemmelagde kakene er tatt bort fra menyen. Rene og koselige lokaler. Helt greit, men de kunne gjort det så utrolig mye bedre!

Dato for oppholdet: august 2018
    Takk, lemurinnen
    Anmeldt 10. august 2018

Om du befinner deg i Eidfjord så finnes det noen ulike overnattingsmuligheter. Ikke gå for det første og beste. Ikke gå for Vik pensjonat. Jeg ville i alle fall ikke anbefalt det, basert på mine erfaringer med stedet. Se på hvilke muligheter som finnes, eller kjør oppover i fjellet mot Vøringsfossen. Hva gjelder mat finnes det også flere muligheter. Jeg anbefaler ikke å spise på Vik pensjonat. Maten er ikke bedre enn gatekjøkkenet like ved, samtidig som det er mye dyrere. Vik pensjonat fremstår som et slitent sted, men det er først og fremst stemningen der som gjør at jeg ikke på noen måte kan anbefale stedet. Om du er i Eidfjord, finn et sted med god utsikt og god stemning. om du er der for en dag eller flere. Det bør ikke være vanskelig.

Takk, OlaHansen
    Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Ingen research på forhånd , men fant dette nydelige stedet på vei fra Bergen mot Oslo. Litt lite vennlig vert ved ankomst da vi spurte om ledig rom. Men alt annet var superbra, selv med toalett på gangen som deles med et annet rom. Litt smale og for myke senger. Men rent og koselig på rommet. Bra frokost inkludert og nydelig hjemmelaga kjøttkaker til middag. (Kunne med fordel byttet ut friddrngrønnsakene med kål eller ertestuing)
    Nydelig beliggenhet!

Takk, LindaR1561
    Ingrid J, Owner på Vik Pensjonat og Hytter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2018

Tusen takk og hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Det blir fortalt oss av verten at de har den beste maten mellom Hardangerfjorden og Gol.
    Vi bestilte varm eplekake med is.
    Kakestykket var alt for stort. Det smakte sitron. Det var klabbete og ikke gjennomstekt.
    Isen var god,men det oppveide ikke en så dårlig eplekake.
    Et godt tips til verten. La gjestene fortelle kvaliteten på det som blir servert.

Takk, LeivL_13

Thank you for your feedback. We will take this on board and also discuss it with our chefs. Hope to pleasantly satisfy you another time. Kind regards.

Anmeldt 1. oktober 2017 via mobile enheter

Flott sted i fantastiske omgivelser innerst i Hardanger. Kan trygt anbefale dette stedet. Supert vertskap, nydelig frokost og et flott og moderne familierom fikk vi helt nede ved elven. Alt i alt en super opplevelse for oss alle fire.👍😎

Dato for oppholdet: oktober 2017
    1  Takk, Tomsteg