TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 11. juli 2019

Vi kom innom for å kjøpe noe å spise og drikke, men vi måtte først innom toalettet før vi bestilte. Damen som jobbet der hang over oss fra sekundet vi gikk inn. Hu var også veldig på at vi ikke fikk gå før vi hadde kjøpt noe. Pga. frekk kundeservice tok vi en brus og dro. Da vi sto og betalte for brusen sa hun «til neste gang er det et offentlig toalett på hjørnet der ute». Veldig dårlig og kommer derfor ikke tilbake!

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, christinetreff1
Anmeldt 20. juni 2019

Hvis du vil ha fantastisk service, hyggelig personal, rolig atmosfære og enestående god mat så anbefaler jeg sterkt å komme hit.
Hadde viltgryten deres og gelatto, og kan ikke si annet enn at begge var fantastisk gode.
Unn deg selv en tur hit.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, Evebelli
ingridj744, Owner på Vik Pensjonat og Hytter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juni 2019

Tusen hjertelig takk.

Anmeldt 1. mai 2019 via mobile enheter

Etter en fantastisk tur på kjeåsen, var vi super sulten på god hjemmelaget norsk mat. Maten her var bare helt magisk-og menneskene også. Dette stedet kan vi varmt anbefale av hele vårt hjerte. Vi kommer tilbake

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, EllaDoddi
ingridj744, Owner på Vik Pensjonat og Hytter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. mai 2019

Tusen takk og hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 16. august 2018 via mobile enheter

Tidligere har sette vært en fast matdestinasjon på vår vei fra Bergen til Oslo, med hjemmelagde kaker og koselig betjening. Nå har det tapt seg mye. Vi spiste fjellørret og villtburger, men begge rettene var smakløse og ganske kjedelige. De hjemmelagde kakene er tatt bort fra menyen. Rene og koselige lokaler. Helt greit, men de kunne gjort det så utrolig mye bedre!

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, lemurinnen
Anmeldt 10. august 2018

Om du befinner deg i Eidfjord så finnes det noen ulike overnattingsmuligheter. Ikke gå for det første og beste. Ikke gå for Vik pensjonat. Jeg ville i alle fall ikke anbefalt det, basert på mine erfaringer med stedet. Se på hvilke muligheter som finnes, eller kjør oppover i fjellet mot Vøringsfossen. Hva gjelder mat finnes det også flere muligheter. Jeg anbefaler ikke å spise på Vik pensjonat. Maten er ikke bedre enn gatekjøkkenet like ved, samtidig som det er mye dyrere. Vik pensjonat fremstår som et slitent sted, men det er først og fremst stemningen der som gjør at jeg ikke på noen måte kan anbefale stedet. Om du er i Eidfjord, finn et sted med god utsikt og god stemning. om du er der for en dag eller flere. Det bør ikke være vanskelig.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, OlaHansen