Travelocity
Orbitz.com
FindHotel
StayForLong
Anmeldt 13. juni 2020 via mobile enheter

Vi var 5 voksne som spiste. Skulle være hjemmelagde kjøttkaker, og det er mulig det var det, men det var så utvannet/ Utblandet med mel at kjøttet var vanskelig å lokalisere.synes heller ikke at det er greit med posegrønnsaker Svært skuffende. En i følget kjøpte torsk, og den var veldig god. Hadde det ikke vært for det hadde vi gitt karakter 1.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, anneelinw
Anmeldt 22. juli 2019 via mobile enheter

Hyggelig og blid mottakelse av vertskapet. Bra standard på rom, sjarmerende og rent. Luktet godt. Ble svært imponert over middagen. 10 av 10 for utseende og smak. Nydelig tilbredt økologisk kylling, med den beste potetmosen og sausen jeg noen gang har smakt. Anbefales!!! Med øl fra Voss var dette et perfekt måltid. Verten delte nyttig info om mat og øl underveis. Ble svært godt ivaretatt under hele oppholdet.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, 26janned
Anmeldt 11. juli 2019

Vi kom innom for å kjøpe noe å spise og drikke, men vi måtte først innom toalettet før vi bestilte. Damen som jobbet der hang over oss fra sekundet vi gikk inn. Hu var også veldig på at vi ikke fikk gå før vi hadde kjøpt noe. Pga. frekk kundeservice tok vi en brus og dro. Da vi sto og betalte for brusen sa hun «til neste gang er det et offentlig toalett på hjørnet der ute». Veldig dårlig og kommer derfor ikke tilbake!

Dato for oppholdet: juli 2019
3  Takk, christinetreff1
Anmeldt 20. juni 2019

Hvis du vil ha fantastisk service, hyggelig personal, rolig atmosfære og enestående god mat så anbefaler jeg sterkt å komme hit.
Hadde viltgryten deres og gelatto, og kan ikke si annet enn at begge var fantastisk gode.
Unn deg selv en tur hit.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, Evebelli
ingridj744, Owner på Vik Pensjonat og Hytter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juni 2019

Tusen hjertelig takk.

Anmeldt 1. mai 2019 via mobile enheter

Etter en fantastisk tur på kjeåsen, var vi super sulten på god hjemmelaget norsk mat. Maten her var bare helt magisk-og menneskene også. Dette stedet kan vi varmt anbefale av hele vårt hjerte. Vi kommer tilbake

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, EllaDoddi
ingridj744, Owner på Vik Pensjonat og Hytter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. mai 2019

Tusen takk og hjertelig velkommen tilbake!