Official Hotel Site
    • Official Hotel Site
    • ZenHotels.com
    Se flere hoteller i Eidfjord
    Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Sjarmerende sted midt i Eidfjord, med et fantastisk imøtekommende og hyggelig vertskap. Fin overnatting i en koselig hytte og nydelig middag på pensjonatet - fjellørreten anbefales på det sterkeste. Velger absolutt stedet igjen neste gang.

Takk, 68stigs
    Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

En herlig sjarmerende perle i Eidfjord sentrum. Hytter med sjel og retro preg. Mat og atmosfære helt topp. Ingrid, Thomas og gjengen står på for at alt skal være topp. 5 minutter etter at det åpnes for lunsj er hele restauranten full av gjester. Der sier alt om populariteten. Vi kommer tilbake.

1  Takk, pers894
    Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Etter litt råflaks fikk vi booket en natt i en av 2manns hyttene. Ypperlig beliggenhet og utsikt. Gode senger og har alt man trenger. Hjemmekoselig!
    Personlig og hyggelig service av alle ansatte. Det være seg turtips, middag (kjøttkakene!) og øl. Følte oss velkomne og ivaretatt. Kommer gjerne igjen!
    Fra søsknene Sjånes

Takk, msjaanes
    Anmeldt 13. juni 2020 via mobile enheter

Vi var 5 voksne som spiste. Skulle være hjemmelagde kjøttkaker, og det er mulig det var det, men det var så utvannet/ Utblandet med mel at kjøttet var vanskelig å lokalisere.synes heller ikke at det er greit med posegrønnsaker Svært skuffende. En i følget kjøpte torsk, og den var veldig god. Hadde det ikke vært for det hadde vi gitt karakter 1.

Dato for oppholdet: juni 2020
    Takk, anneelinw
    Anmeldt 22. juli 2019 via mobile enheter

Hyggelig og blid mottakelse av vertskapet. Bra standard på rom, sjarmerende og rent. Luktet godt. Ble svært imponert over middagen. 10 av 10 for utseende og smak. Nydelig tilbredt økologisk kylling, med den beste potetmosen og sausen jeg noen gang har smakt. Anbefales!!! Med øl fra Voss var dette et perfekt måltid. Verten delte nyttig info om mat og øl underveis. Ble svært godt ivaretatt under hele oppholdet.

Dato for oppholdet: juli 2019
    Takk, 26janned