Kari C
  • ZenHotels.com
    kr 2 456
Se flere hoteller i Eidfjord
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Vi var å spiste middag her. En koselig plass med god mat. Verten hjalp oss med å finne ett bord. Maten kom relativt kjapt og det var gode solide porsjoner. Vi bestilte kjøttkaker, reinsdyrkarbonader og pølse m pomfritt til ungene.
Om du er sulten når du er i eller forbi Eidfjord så bør du stoppe her og ta en matbit.

Takk, Silje281
Anmeldt 21. juli 2020

Vi spiste middag på Vik Pensjonat etter at en venn hadde tipset oss om at den portugisiske kokken José Tapadejo jobbet der. José har bygget opp L'and Wineyeards i Alentejo til en Michelin-stjerne, og det merkes på kvaliteten på maten på Vik Pensjonat. Fantastisk røklaks, helt nydelig pasta carbonara og en enkel iskule som med jordbærsaus ble en opplevelse i seg selv. Superhyggelig vertskap og veldig god stemning. Det finnes ikke noe bedre sted på strekningen Oslo-Bergen - det er bare å stoppe!

Takk, 449lille
Anmeldt 20. juli 2020

Veldig god mat i år også.
Tok laks med mye godt tilbehør. Skal dit igjen. Meget koselig plass.
Betjeningen var veldig hyggelig og omtenksom.
De ga masse god informasjon om maten og tok seg tid til oss.

Takk, Evebelli
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Sjarmerende sted midt i Eidfjord, med et fantastisk imøtekommende og hyggelig vertskap. Fin overnatting i en koselig hytte og nydelig middag på pensjonatet - fjellørreten anbefales på det sterkeste. Velger absolutt stedet igjen neste gang.

Takk, 68stigs
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

En herlig sjarmerende perle i Eidfjord sentrum. Hytter med sjel og retro preg. Mat og atmosfære helt topp. Ingrid, Thomas og gjengen står på for at alt skal være topp. 5 minutter etter at det åpnes for lunsj er hele restauranten full av gjester. Der sier alt om populariteten. Vi kommer tilbake.

1  Takk, pers894