Agoda.comUSD 96
StayForLong
Destinia.com
FindHotel
Anmeldt 7. mars 2021

Deilig karbonade med speilegg til lunsj på vei hjem fra vinterferie! Veldig hyggelig betjening og koselige lokaler! Fin barnemeny med pølse og pommes frites. Ventet ca 15min før servering. Greie priser. Bra toalett fasiliteter.

Dato for oppholdet: mars 2021
Takk, F6471TBanneb
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Vi leide hytte på Vik, og var kjempefornøyd! Koselig hytte, super lokalisering midt i sentrum, ved elva. Fint å rusle rundt og gå ned til cruisehavna. Veldig hyggelig vertskap. Gode senger, flott utsikt.

1  Takk, 782KariC
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Vi var å spiste middag her. En koselig plass med god mat. Verten hjalp oss med å finne ett bord. Maten kom relativt kjapt og det var gode solide porsjoner. Vi bestilte kjøttkaker, reinsdyrkarbonader og pølse m pomfritt til ungene.
Om du er sulten når du er i eller forbi Eidfjord så bør du stoppe her og ta en matbit.

Takk, Silje281
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Spise hamburger her og den var overraskende god! Dersom du er på vei gjennom tettstedet og er sulten, eller bor på stedet vil jeg anbefale å spise her. Betjeningen var også hyggelige og det er gode parkeringsforhold i nærheten.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, hermboy
Anmeldt 21. juli 2020

Vi spiste middag på Vik Pensjonat etter at en venn hadde tipset oss om at den portugisiske kokken José Tapadejo jobbet der. José har bygget opp L'and Wineyeards i Alentejo til en Michelin-stjerne, og det merkes på kvaliteten på maten på Vik Pensjonat. Fantastisk røklaks, helt nydelig pasta carbonara og en enkel iskule som med jordbærsaus ble en opplevelse i seg selv. Superhyggelig vertskap og veldig god stemning. Det finnes ikke noe bedre sted på strekningen Oslo-Bergen - det er bare å stoppe!

Takk, 449lille