Vio.com
StayForLong
Agoda.com
Priceline
Anmeldt 1. juni 2021 via mobile enheter

Vi var 4 venner som spiste lunsj på Vik.
Ble møtt av en hyggelig betjening og vi valgte
å spise stekt fjellørret med hjemmelaget rømme
dressing og eplechuney. Maten var bare fantastisk god
og betjeningen som nevnt utrolig bra. Alle bør
oppleve å nyte et måltid på dette stedet.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, 848olel
Anmeldt 7. mars 2021

Deilig karbonade med speilegg til lunsj på vei hjem fra vinterferie! Veldig hyggelig betjening og koselige lokaler! Fin barnemeny med pølse og pommes frites. Ventet ca 15min før servering. Greie priser. Bra toalett fasiliteter.

Dato for oppholdet: mars 2021
Takk, F6471TBanneb
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Vi leide hytte på Vik, og var kjempefornøyd! Koselig hytte, super lokalisering midt i sentrum, ved elva. Fint å rusle rundt og gå ned til cruisehavna. Veldig hyggelig vertskap. Gode senger, flott utsikt.

1  Takk, 782KariC
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Vi var å spiste middag her. En koselig plass med god mat. Verten hjalp oss med å finne ett bord. Maten kom relativt kjapt og det var gode solide porsjoner. Vi bestilte kjøttkaker, reinsdyrkarbonader og pølse m pomfritt til ungene.
Om du er sulten når du er i eller forbi Eidfjord så bør du stoppe her og ta en matbit.

Takk, Silje281
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Spise hamburger her og den var overraskende god! Dersom du er på vei gjennom tettstedet og er sulten, eller bor på stedet vil jeg anbefale å spise her. Betjeningen var også hyggelige og det er gode parkeringsforhold i nærheten.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, hermboy