Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Etter flere dager på fjell - og sykkelturer var det deilig å overnatte på dette hotellet. Rent og fint og god mat men savnet info på rommet ang hotellet og spisetider. Måtte i resepsjonen å spørre om dette. Info på tv fungerte ikke. Skulle noe trekke ned var det mottagelsen vi fikk da vi kom på ettermiddagen . Resepsjonisten var ikke imøtekommende og ønsket oss heller ikke velkommem. I tillegg var det veldig lytt mellom rommene siden det kun var en ekstra dør inn til naborommet.

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, Sissel T
QualityVoringfoss, General Manager på Quality Hotel Vøringfoss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juli 2018

Hei Sissel,

Tusen takk for besøket og for at du tar deg tid til å gi oss en tilbakemelding her på Tripadvisor. Dette er noe vi setter stor pris på da eventuelle kommentarer og synspunkter kan hjelpe oss å bli ennå litt bedre i tiden fremover. Glad for å høre at mat og utsikt falt i smak.

Informasjon er viktig og normalt ligger det brosjyrer om blant annet hotellet, åpningstider og aktivitetstilbud på alle rom. Vi skal få lagt inn nye med en gang, takk igjen for beskjed.

Det er leit å lese at velkomsten trekker ned. Dette tar vi på alvor og kommer til å ta en runde på dette.

Håer vi ser dere igjen her en dag. Ønsker dere en strålende sommer videre!

Tor André

Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger vakkert til ut mot Hardangerfjorden. Vi fikk et flott rom i 3.etg. med balkong og nydelig utsikt utover fjorden. Det er veldig gode senger, og rommet var godt isolert mot støy fra de andre rommene.
Maten var svært god, der vi fikk laksesmørbrød til lunch, og saftige hamburgere til middag.
Personalet er imøtekommende og smilende.
Dette er et hotell vi virkelig kan anbefale.

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, Halings

Hei,

Tusen takk for besøket og for at du tar deg tid til å gi oss en så hyggelig tilbakemelding her på Tripadvisor. Dette er noe vi setter stor pris på da eventuelle kommentarer og synspunkter kan hjelpe oss å bli ennå litt bedre i tiden fremover.

Jeg kommer til å videresende din tilbakemelding til våre ansatte ved hotellet og jeg vet de kommer til å bli veldig glad for å høre dette.

Håper vi får anledning til å ønske dere velkommen tilbake!

Tor André og Team Vøringfoss

Anmeldt 30. mai 2018 via mobile enheter

Så var vi kommet til Eidfjord og Quality hotel Vøringsfoss. Hyggelig resepsjonist sjekket oss inn og vi ble tildelt flott stort rom m/terrasse og utsikt til fjorden. God seng men lite med 1 pute hver. Vi forlenget oppholdet med 1 natt. Skuffet da rommet ikke ble rengjort/skiftet håndklær. Ble tilbudt 25% kompensasjon på kvelddbuffet. Burde heller slått av litt på romprisen etter vår mening. Pluss for stor plen/uteområde foran hotellet med gode solstoler. God frokost. Alt i alt ok.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, solturist
QualityVoringfoss, General Manager på Quality Hotel Vøringfoss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. mai 2018

Hei Solturist:-)

Tusen takk for besøket og at dere tar dere tid til å gi oss en tilbakemelding her på Tripadvisor. Det var veldig hyggelig å ha dere på besøk.
Kjekt å lese at rommet, maten, resepsjonisten, uteområdet og utsikten falt i smak.
Vi venter for tiden på flere puter, alltid godt å ha:-) Det var en kommunikasjonssvikt mellom resepsjon og housekeeping etter at dere forlenget oppholdet med 1 natt, derfor manglende renhold. Beklager det veldig.

Ønsker dere en nydelig sommer videre og hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning!

Tor André Villmones

Anmeldt 17. oktober 2017

Var på tur gjennom jobben og må virkelig si at dette var blitt ett flott hotell. Rommet vi fikk var kjempe fint med balkong rett ut mot fjorden, FOR EN UTSIKT! Stor plass til og legge vekk koffert og andre ting en har med seg og badet var stort, romslig og hadde en behagelig atmosfære. Maten var FANTASTICO <3 Våkner til en solfylt dal med verdens fineste utsikt spør du meg og frokostbuffe kunne nytes i etasje under med akkurat samme utsikt. Naturen i seg selv kan ikke beskrives annet en fantastisk, her må en ta seg tid til og se de forskjellige turistattraksjonene. Vil absolutt anbefale dette hotellet på mitt beste om du skal på reise i vakre Norge. Takk for oppholdet <3

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, ssaevik
QualityVoringfoss, General Manager på Quality Hotel Vøringfoss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. oktober 2017

Hei,

Wow! Dette var Reisebrev:-) Tusen takk for besøket og for at du tar deg tid til å gi oss en så hyggelig tilbakemelding her på Tripadvisor. Det setter vi stor pris på.

Håper vi får anledning til å ønske dere velkommen tilbake!

Tor André og Team Vøringfoss

Anmeldt 5. september 2017 via mobile enheter

Fantastisk kundearrangement fra begynnelse til slutt! Flott mottakelse, greie rom, spektakulær beliggenhet, himmelsk god mat - spesielt Hardanger tapas!, fantastisk underholdning - en magisk kveld! Alt i alt Terningkast 6!

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, Gro T
QualityVoringfoss, General Manager på Quality Hotel Vøringfoss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. september 2017

Hei Gro,

Wow! Dette var en fin måte å starte dagen på. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, dette setter vi stor pris på. Det var en magisk kveld, også for oss:-)

Håper vi får anledning til å ønske deg velkommen tilbake. Team Vøringfoss står klar for å ønske deg velkommen.

Mvh
Tor André Villmones