Anmeldt 16. juli 2019 via mobile enheter

Topp hotell med fantastisk utsikt. Stort flott rom. God frokost. Plutselig tilbake
Hyggelig betjening. Fint stopp på en Vestlandstur.Butikkene stenger 21.00 i område. Det var et lite minus for oss som kom seint.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Elin H
QualityVoringfoss, General Manager på Quality Hotel Vøringfoss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2019

Hei Elin!
Wow! Din tilbakemelding ga oss masse energi, og vi lover at vi skal ta det med oss videre. Jeg håper vi får gleden av å sjekke deg inn hos oss igjen, og at vi kan gi deg en like god opplevelse da.

Velkommen tilbake til oss. Ønsker dere en deilig sommer!

Mvh

Anmeldt 8. juli 2019

Hotellet ligger rett ved Hardangerfjorden,og Cruiseskipet lå på Hotellkaien.Stort flott rom,god Aftensbuffet og en deilig frokost..Kort vei opp til Vøringsfossen og Hardangervidda..vi var veldig godt fornøyd..

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, gunnarhenriksen
QualityVoringfoss, General Manager på Quality Hotel Vøringfoss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2019

Hei Gunnar,

For en deilig start på dagen! Tusen takk for besøket og en hyggelig tilbakemelding her, det betyr så mye for oss. Jeg skal videreformidle dette til de andre og de setter stor pris på det.
Gode matopplevelser er viktig for oss så det er svært gledelig å høre at den falt i smak.

Håper vi ser dere igjen en dag, hjertelig velkommen skal dere være!

Ha en deilig sommer!

Anmeldt 25. juni 2019

Fine, store rom. Rent og fint. Flott beliggenghet. God frokost med godt utvalg. Middagsbuffet med lite utvalg og lite barnevennlig salatutvalg. Savnet ekstra puter i senga og mer utvalg i kaffemaskinen i restauranten.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, VibekeE6
QualityVoringfoss, General Manager på Quality Hotel Vøringfoss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juni 2019

Hei Vibeke!

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding i forbindelse med oppholdet ditt hos oss, dette er noe vi setter stor pris på da eventuelle kommentarer og synspunkter kan hjelpe oss å bli ennå litt bedre i tiden fremover.

Kjekt å lese at du var fornøyd med et stort og rent rom, beliggenhet og frokosten vår. Jeg skal videreformidle din tilbakemelding om middag til kjøkkenet. Takk igjen for at du sier fra.

Benytter anledningen til å takke for besøket, jeg håper vi får gleden av å ønske deg velkommen igjen.

Ønsker deg en fin sommer i vente! :-)

Mvh

Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Et nydelig hotell beliggende i fantastisk natur. Luftige og romslige rom, gode senger og et flott bad.
God frokost med alt du kan ønske.
God start på dagen å våkne til den nydelige utsikten utover fjorden.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Vanja C
QualityVoringfoss, General Manager på Quality Hotel Vøringfoss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. oktober 2018

Hei Vanja,

Tusen takk for besøket og at du tar deg tid til å skrive en så hyggelig tilbakemelding på Tripadvisor. Vi setter stor pris på å høre fra deg og hvordan det har vært å være gjest her hos oss.

Glade og fornøyde gjester er det beste vi vet :)

Håper vi ser deg igjen snart!

Anmeldt 5. september 2018 via mobile enheter

Andre besøk i år. Naturen er helt ubeskrivelig og hotellet er gammelt, veldrevet, hyggelig og rent. Gode senger, god mat. Service over det normale.
Flott utgangspunkt for fjelltur.
Wifi bare i resepsjonsområdet . Der er det greie steder å sitte.
Bra med parkering og vi fikk en stikkkontant til ledning til lading av bil.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, 880helle
QualityVoringfoss, General Manager på Quality Hotel Vøringfoss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2018

Hei Helle,

Tusen takk for nok et besøk og at du tar deg tid til å skrive en så hyggelig tilbakemelding på Tripadvisor. Dette setter vi stor pris på og jeg videreformidler din tilbakemelding til mine ansatte. Jeg blir veldig stolt når jeg leser dette:-)

Håper vi ser deg igjen snart!