View deal
SPAR USD 28
eDreams
Orbitz.com
Anmeldt 21. juni 2020 via mobile enheter

Super beliggenhet og flott hotell innerst i fjorden. Sørg for p få vindu med utsikt eller til og med balkong. Verdt prisen. Hyggelig betjening og god frokost. Fine uteområder. Litt bråk lørdag natt da det var fest så da måtte vinduet minst lukkes. Kommer gjerne igjen

Takk, 580karib
QualityVoringfoss, General Manager på Quality Hotel Vøringfoss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juni 2020

Hei,

Tusen takk for besøket og hyggelig tilbakemelding, det betyr mye for oss:-)
Håper vi får gleden av å ønske dere velkommen tilbake snart.

Ha en fin sommer!

Direktør

Anmeldt 13. juni 2020

Var akkurat åpnet etter koronastengt og " haltet" vel litt p.g.a det. Men hyggelig betjening og muligheter til uteservering i finværet oppveide mye. Rommet bar imidlertid preg av å ha vært avstengt en stund. Veldig støvete enkelte steder

Takk, kremly
QualityVoringfoss, General Manager på Quality Hotel Vøringfoss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juni 2020

Kjære kremly,

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding i forbindelse med oppholdet ditt hos oss, dette er noe vi setter stor pris på da eventuelle kommentarer og synspunkter kan hjelpe oss å bli ennå litt bedre i tiden fremover.

Skal videreformidle dette til respektive avdelinger, takk igjen for at du sier fra.

Velkommen tilbake når som helst og vi ønsker dere en deilig sommer i vente:-)

Anmeldt 11. juni 2020 via mobile enheter

En utrolig opplevelse på dette hotellet.
Kom til hotellet som var nesten tomt. 10 biler på P plass.
Det var praktfullt vær og ba om rom med utsikt.
Det kunne jeg ikke få fordi jeg hadde bestilt standard rom på Booking.com. Da kan man ikke gi noe ekstra da hotellet hadde betalt 36% fee til dette selskapet.
Så la jeg frem mitt hotell kort med kan ikke få poeng av samme grunn.
Det er artig å oppleve at hotellet rangerer sine gjester i A og B klasse alt etter om de har bestilt på hotellets hjemmeside eller på en annen bookingside.
Det er tydelig at hotellet skjerper seg til å motta sine sommergjester i år

1  Takk, erikdC1783ZX

Hei Erik,

Leit å lese at du er misfornøyd. Du kan gjerne utdype ved en epost direkte til hotellet så skal jeg se nærmere på det.
Noen misforståelser kan jeg dog rette opp i her. Ingen dager etter åpning har vi hatt færre enn 30 gjester. Kan forsikre deg om at alle våre gjester er like viktig og vi er opptatt av at du som gjest skal få det du har bestilt og betaler for. Oppgradering til større rom ordner vi enkelt over disk ved ledig kapasitet.
Booking.com er en svært viktig samarbeidspartner for oss og de får velfortjent provisjon, noe mer kan vi ikke utdype om våre avtaler.

Velkommen tilbake når som helst og vi ønsker dere en strålende sommer!

Anmeldt 1. september 2019

Hotellet ligger fint til ved fjorden.Innsjekking gikk greit og hyggelig.Bodde to netter.Hotellet er ikke gammelt og rommene trengte i aller høyeste grad oppgradering.Ved bruk av dusj ble nesten hele gulvet fylt av vann,dårlig løsning med kun 1 dør/vegg i dusjen.Frokosten var på gjennomsnittet.Savnet stekte egg og ketchup.Utvalget av brød var heller svært dårlig,er vant til mye bedre enn dette.Middagen var sånn midt på treet,hadde bufe.Ingen vits i å kjøpe rom med utsikt til fjorden,der ligger det cruiseskip hver dag med støy av mange busser og passasjerer.Synes og lite om at busser starter opp motoren kl 0600 på morgenen og lar den stå på tomgang utenfor vinduet (vinduet mått være åpent pga varmen) Hva med miljøet ? Dette skal jo være et miljøhotel.
Fikk et meget uhøflig og lite profesjonelt fra svar fra hotellets direktør da jeg bemerket ting som manglet til frokosten.Har aldri opplevd å få slike sure svar.Opphold her flere ganger???? Det må bli et bestemt NEI !

Dato for oppholdet: august 2019
2  Takk, Paul F
QualityVoringfoss, Daglig leder på Quality Hotel Vøringfoss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. september 2019

Hei Paul,

Tusen takk for besøket og din tilbakemelding.
Vi skal faktisk i gang med oppgradering av rommene i høst og det gleder vi oss til.
Cruisetrafikken er noe utfordrende for hotellet og våre gjester. Vil samtidig nevne at ingen skip ligger over natten og at det er 288 dager uten skip i det hele tatt:-)
Tomgangskjøring er ikke bra, helt enig. Vi kan ikke bestemme når våre gjester skal reise, men vi skal få dette med på informasjon som guide og sjåfør får ved innsjekk. Takk igjen som påpeker det.
Dine innspill vedrørende maten blir tatt til etterretning.
Beklager at du opplevde mine første svar som du gjorde, det var virkelig ikke meningen.

Velkommen tilbake når som helst!

Med vennlig hilsen
General Manager

Anmeldt 19. juli 2019 via mobile enheter

Fin utsikt, god service og fine rom. Fikk et stort rom og det var ingen problem når vi ble en til på tur. Frokosten var sånn helt passe. I Baren var det spill og det var også alkoholfri drinker til barna.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, karis_rlis
QualityVoringfoss, General Manager på Quality Hotel Vøringfoss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2019

Hei,

Tusen takk for besøket og en hyggelig tilbakemelding her, det betyr så mye for oss..

Håper vi ser dere igjen en dag, hjertelig velkommen skal dere være!

Ha en deilig sommer videre!