Destinia.com
Travelocity
eDreamsUSD 173
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Det er helt utrolig at dere ødelegger Norges fineste utsikt for så og si alle deres hotellrom med denne søppeldynga. Koster det så mye at ikke dette kan flyttes til en av de mange områdene som ikke ødelegger for utsikten?
Ellers flott hotell.

Takk, mkloslo
Quality Voringfoss, General Manager på Quality Hotel Vøringfoss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2020

Hei mkloslo,

Takk for besøket og din tilbakemelding. Jeg blir veldig nysgjerrig på hva du mener her, kan du være så grei å sende en epost direkte til hotellet?

Ha en strålende sommer videre!

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Omgitt av majestetiske fjell og flotte Hardangerfjorden troner hotellet helt ute ved fjorden. Et flott bygg som inneholder et koselig hotell. Vel innenfor fikk vi en effektiv innsjekk, god informasjon og et stort, fint rom. Trivelige omgivelser med fantastisk utsikt ut mot fjorden.
Trivelig middag og helt grei frokost tross koronarestriksjoner. Restriksjonene gjorde det litt lite effektivt, men betjeningen innsats var stor og skrittellerne gikk nok varme
Et trivelig og fantastisk flott hotell - vi kommer tilbake.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, Roy50srg

Hei Roy,

Så utrolig hyggelig å lese, tusen takk! Dette betyr mye for Team Vøringfoss:-)
Vi ser frem til å ønske dere velkommen tilbake.

God sommer!

Anmeldt 10. juli 2020

Vi var på en "Vestlandstur" og besøkte, Stavanger, Bergen og Voss før vårt opphold på Hotel Vøringsfoss. Litt blandet opplevelse fra de andre stedene, men oppholdet i Eidfjord er terningkast seks. Store rom, hyggelig betjening i resepsjon, restaurant og bar og en fantastisk slutt på en uke på Vestlandet. Jeg kommer igjen!

Takk, Ståle B

Hei Ståle! Tusen takk for besøket og en veldig hyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på at du tar deg tid til.
Vi gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake ved neste anledning:-)

God sommer!

Anmeldt 8. juli 2020

Behagelig og vennlig betjening
God plass på rommene
Ikke kjøleskap/minibar
Air condition er litt tja
Fantastisk beliggenhet
God (corona-) plass i matsal
Frokost: Blir betjent. Har også varm mat (egg, bacon +++)
Buffet: Blir betjent. Litt magert utvalg, MEN maten er ikke varm. Dette er ikke bra synes jeg.
Kaffen smaker såvidt kaffe. Burde hatt tilgang på espresso-maskin i matsal
Gir 4'er pga mat

1  Takk, Tore T
Quality Voringfoss, General Manager på Quality Hotel Vøringfoss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2020

Hei Tore!

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding i forbindelse med oppholdet ditt hos oss, dette er noe vi setter stor pris på da eventuelle kommentarer og synspunkter kan hjelpe oss å bli ennå litt bedre i tiden fremover.

Vi tar dette videre med respektive avdelinger, takk igjen for at du sier fra.

Ønsker deg en fin dag! :-)

Med vennlig hilsen

Hotelldirektør

Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Norgesferie med to overnattinger på dette hotellet. Veldig enkelt hotel med enkelt interiør. Ikke noe overdådig. Badet på rommet hadde dusjgardin. Gulvet på rommet hadde vegg til vegg teppe. God seng men ingen telefon på rommet. Beliggenheten er flott helt nede ved kaia der cruisebåter bruker å ligge. Buffeten i restauranten var veldig snever. Kun to middagsretter å velge blant i tillegg til en suppe. Ikke så smakfullt heller. Beklager men min oppfatning er at dette hotellet bør forbedre seg.

2  Takk, benttte

Hei Bente,

Leit å lese at du ikke er fornøyd med middagen. Videreformidler dette til kjøkkenet, takk igjen for at du sier fra.

Ha en fin sommer videre!

Med vennlig hilsen

Hotelldirektør