3 personer ser på dette hotellet
Trip.com
eDreamsUSD 188
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Veldig fint hotell, med flott beliggenhet og standard.

Litt harde senger, og et minus for at det ikke var kjøleskap på rommet.
Vet ikke om det var pga Covid eller om det er standard, da det ikke ble opplyst om noe i den forbindelse, men det var ingen som skiftet håndklær eller redde sengene de tre nettene vi var der. Vi måtte også be om mer toalettpapir.

Middagen og Frokosten var veldig god, med nydelig utsikt og veldig hyggelig betjening. :-)

Takk, lenepene87
Quality Voringfoss, General Manager på Quality Hotel Vøringfoss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2020

Hei @lenepe87,

Tusen takk for besøket og at du tar deg tid til å skrive en tilbakemelding her.
Et av flere smitteverntiltak er at vi ikke går inn på boende rom med mindre man skal bo 4 netter eller lenger. Gjestene får da beskjed om at om de trenger nye håndklær eller annet så kan de henvende seg i resepsjonen. Dette skulle du selvsagt fått beskjed om ved innsjekk, beklager at du ikke gjorde det.

Veldig kjekt å lese at du er fornøyd med mat, utsikt og service:-)

Håper vi ser dere igjen en dag. Ha en fortsatt fin sommer!

Hotelldirektør

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Vi var her en natt og vi koste oss masse. Vi fikk hotellrom mot fjorden som var kjempe fin. Man hadde mulig het for spill på kvelden og se på fotball. Frokosten var kjempe god og vi sitter igjen med en kjempe god opplevelse

Takk, EmilieSaga
Quality Voringfoss, General Manager på Quality Hotel Vøringfoss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2020

Hei D425 BJemilies,

Wow! Din tilbakemelding ga oss masse energi, og vi lover at vi skal ta det med oss videre:-)

Jeg håper vi får gleden av å sjekke deg inn hos oss igjen, og at vi kan gi deg en like god opplevelse da.

Velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

På vei til Bergen måtte vi bare stoppe her! Ikke bare for Vøringsfossen, men stedet er veldig fint også. Vi fikk et veldig fint rom. Og både middagen og frokosten var veldig god. Ta en tur innom iskrem sjappa også. Mange spennende smaker

Takk, AST81

Hei AST81,

Tusen takk for besøket og hyggelig tilbakemelding. Kjekt å lese at dere er fornøyd med rom, mat, utsikt og verdens beste iskrem:-)
Håper vi ser dere igjen her en dag.

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Det er helt utrolig at dere ødelegger Norges fineste utsikt for så og si alle deres hotellrom med denne søppeldynga. Koster det så mye at ikke dette kan flyttes til en av de mange områdene som ikke ødelegger for utsikten?
Ellers flott hotell.

Takk, mkloslo

Hei mkloslo,

Takk for besøket og din tilbakemelding. Jeg blir veldig nysgjerrig på hva du mener her, kan du være så grei å sende en epost direkte til hotellet?

Ha en strålende sommer videre!

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Omgitt av majestetiske fjell og flotte Hardangerfjorden troner hotellet helt ute ved fjorden. Et flott bygg som inneholder et koselig hotell. Vel innenfor fikk vi en effektiv innsjekk, god informasjon og et stort, fint rom. Trivelige omgivelser med fantastisk utsikt ut mot fjorden.
Trivelig middag og helt grei frokost tross koronarestriksjoner. Restriksjonene gjorde det litt lite effektivt, men betjeningen innsats var stor og skrittellerne gikk nok varme
Et trivelig og fantastisk flott hotell - vi kommer tilbake.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, Roy50srg

Hei Roy,

Så utrolig hyggelig å lese, tusen takk! Dette betyr mye for Team Vøringfoss:-)
Vi ser frem til å ønske dere velkommen tilbake.

God sommer!