kr 2 351
toneschroeder
Larvik, Norge
Anmeldelse av Vøringfoss Hotel
3,0 av 5 boblerAnmeldt 27. juli 2020via mobile enheter
Quality Voringfoss, General ManagerVøringfoss Hotel, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 30. juli 2020
Hei Tone,

Tusen takk for besøket og tilbakemelding her. Gleder meg å høre at du er fornøyd med beliggenhet, mat og betjening:-)
Når det gjelder superior rommene så er de en del større en standard rom og har som du nevner fjordutsikt. Ekstra puter skal det være i skapet på alle rom, beklager at det ikke var det hos dere denne gangen. Jeg har gitt beskjed videre slik at dette blir ordnet.
Møblene er vi igang med å bytte ut og venter fremdeles på en levering av det nye.

Hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning!

Bli belønnet med One Key
    • ZenHotels.com
      kr 1 805
    Se flere hoteller i Eidfjord
    Anmeldt 27. juli 2020

Flott hotel med fine rom, god mat, og hyggelig serviceinnstilt personell. Hotellet har fantastisk beliggenhet, og et flott utgangspunkt for å utforske Hardanger. Vi skulle gå Dronningstien dagen etter, og nøt god mat og god søvn før turen. Kommer gjerne tilbake.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
    Takk, Arve62
    Quality Voringfoss, General Manager på Vøringfoss Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2020

Hei Arve!

Tusen takk for besøket og at du tar deg tid til å legge igjen en så hyggelig tilbakemelding etterpå. Dette betyr mye for oss!
    Jeg skal videreformidle dette til teamet, takk igjen for at du sier fra.

Håper dere hadde en fin tur på Dronningstien og vi ser dere igjen ved neste anledning:-)

God sommer videre!

Anmeldt 25. juli 2020

Bra rom og god seng. Maten var god, både frokost og middagsbuffet. Personalet var hyggelige og effektive. Dette var et nydelig sted å overnatte på, og vi var så heldige å få rom med utsikt til fjorden. Kan anbefales.

Takk, 911annegrethel

Hei Anne Grete!

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding i forbindelse med oppholdet ditt hos oss, dette er noe vi setter stor pris på da eventuelle kommentarer og synspunkter kan hjelpe oss å bli ennå litt bedre i tiden fremover.

Ut ifra din tilbakemelding ser det ut til at du har hatt det fint og kost deg under ditt besøk hos oss, og det synes vi er så hyggelig å høre.

Benytter anledningen til å takke for besøket, jeg håper vi får gleden av å ønske deg velkommen igjen.

Ønsker deg en fin sommer videre:-)

Anmeldt 24. juli 2020

For nesten 2000 kr natten forventet vi en viss standard på rommet. Det var det dessverre ikke. Både rommet og badet var slitent. Det trengs en god oppgradering. Beliggenhet til hotellet var fantastisk. Frokostbuffet var bra. Hyggelig betjening.

Takk, Helga A

Hei Helga!

Tusen takk for besøket og tilbakemelding her. Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med beliggenhet, frokost og betjening:-)
    Vi er i gang med renovering av gjesterom og så langt ferdig med 3. etasje. Fortsetter dette arbeidet til høsten.

Håper vi ser dere igjen her hos oss. God sommer videre!

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Bodde på dette hotellet 23 juli til 24 juli, hadde bestilt 2 rom. Det ene rommet bra, det andre manglet sengetøy!
    Så at den ene madrassen manglet
    sengetøy sa ifra i resepsjonen, de sa de skulle ordne det. Senere på kvelden var det ikke ordnet, gikk ned i resepsjonen igjen der de sa at hotellet desverre manglet opp sengetøy!!!, tilbød meg en "enhet i baren" som kompensasjon. Tror virkelig hotellet at det blir bedre hygenie med å tilby litt alkohol?
    Med flekkete undemadrass uten laken i disse tider lurer jeg på hvordan hotellet ellers tenker hygenie og renhold?
    Hotellet skylde på problemer pga korona, da burde de ikke selge rom med mangler!

3  Takk, vellek

Hei Sondre,

Takk for besøket og tilbakemelding. Her har vi håndtert en mangel på rom på en veldig dårlig måte og det beklager jeg på det sterkeste. Dette kan vi ikke være bekjent av og vi har allerede tatt en runde, takk igjen for at du sier fra.

Så vil jeg også rette opp i en liten misforståelse. Rommet manglet ikke sengetøy og vi var heller ikke tom for dette. Den ene sengen manglet dog kappelaken som var til rens, noe vi må fra tid til annen. Jeg kan forsikre deg om at vi tar hygiene og renhold på absolutt alvor og vi bruker faktisk lenger tid per rom på vask som følge av corona.

Ønsker dere en flott sommer videre og håper vi ser dere her igjen!

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Veldig fint hotell, med flott beliggenhet og standard.

Litt harde senger, og et minus for at det ikke var kjøleskap på rommet.
    Vet ikke om det var pga Covid eller om det er standard, da det ikke ble opplyst om noe i den forbindelse, men det var ingen som skiftet håndklær eller redde sengene de tre nettene vi var der. Vi måtte også be om mer toalettpapir.

Middagen og Frokosten var veldig god, med nydelig utsikt og veldig hyggelig betjening. :-)

Takk, lenepene87
    Quality Voringfoss, General Manager på Vøringfoss Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2020

Hei @lenepe87,

Tusen takk for besøket og at du tar deg tid til å skrive en tilbakemelding her.
    Et av flere smitteverntiltak er at vi ikke går inn på boende rom med mindre man skal bo 4 netter eller lenger. Gjestene får da beskjed om at om de trenger nye håndklær eller annet så kan de henvende seg i resepsjonen. Dette skulle du selvsagt fått beskjed om ved innsjekk, beklager at du ikke gjorde det.

Veldig kjekt å lese at du er fornøyd med mat, utsikt og service:-)

Håper vi ser dere igjen en dag. Ha en fortsatt fin sommer!