TripadvisorUSD 214
Booking.comUSD 240
Orbitz.comUSD 214
CheapTicketsUSD 214
Anmeldt 28. juli 2020

Utsikt fra superior rom. Vel, betal litt ekstra for å nyte utsikt over søppeldunkene? Dessuten , hver gang personalet gikk ut for å røyke, så luktet det røyk på rommet. Seriøst, dere kan ikke mene at det her er superior rom?
Selve rommet var møblert med en seng, 2 stoler og et lite bord. Maten på restauranten var Ok,forholdsvis rimelig buffet. Uansett, ikke verdt å bli kalt for superior rom, og å ta betalt deretter !

Takk, katjam698
Quality Voringfoss, General Manager på Quality Hotel Vøringfoss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2020

Hei Katja,

Tusen takk for besøket og tilbakemelding her. Fra et par av våre superior rom vil man se et overbygg over søppeldunker, det er helt riktig. Håper du også la merke til den flotte fjorden og de mektige fjellene som du ser fra det samme rommet:-)
Det er virkelig ikke gøy å høre at det siver røyk inn på rommet og dette vil jeg beklage på det sterkeste. Jeg tar det videre med en gang, takk igjen for at du sier fra.

Varmt velkommen tilbake ved neste anledning!

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Et idyllisk Hotel som ligger praktfullt til i Eidfjord.
Vi bestilte et superior rom og trodde dette ville være en del bedre enn ett standard rom.
Men dessverre..... her var det kun EN lenestol og et lite bord,
foruten et skrivebord med stol. Men masse ledig gulvplass
Og ingen ekstra puter.
Vi spurte, en forøvrig veldig hyggelig resepsjonist, om hva som var deres definisjon på superior-rom, og fikk til svar at det var kun sjøutsikt som utgjorde forskjellen på rommene?!
Ja,ja, har bodd på en del hotellrom og som regel pleier det ihvertfall å være en sofa og ekstra puter....
Spiste en buffé- meny og den var veldig bra, og med hyggelig betjening.

Takk, toneschroeder

Hei Tone,

Tusen takk for besøket og tilbakemelding her. Gleder meg å høre at du er fornøyd med beliggenhet, mat og betjening:-)
Når det gjelder superior rommene så er de en del større en standard rom og har som du nevner fjordutsikt. Ekstra puter skal det være i skapet på alle rom, beklager at det ikke var det hos dere denne gangen. Jeg har gitt beskjed videre slik at dette blir ordnet.
Møblene er vi igang med å bytte ut og venter fremdeles på en levering av det nye.

Hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning!

Anmeldt 27. juli 2020

Flott hotel med fine rom, god mat, og hyggelig serviceinnstilt personell. Hotellet har fantastisk beliggenhet, og et flott utgangspunkt for å utforske Hardanger. Vi skulle gå Dronningstien dagen etter, og nøt god mat og god søvn før turen. Kommer gjerne tilbake.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Arve62
Quality Voringfoss, General Manager på Quality Hotel Vøringfoss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2020

Hei Arve!

Tusen takk for besøket og at du tar deg tid til å legge igjen en så hyggelig tilbakemelding etterpå. Dette betyr mye for oss!
Jeg skal videreformidle dette til teamet, takk igjen for at du sier fra.

Håper dere hadde en fin tur på Dronningstien og vi ser dere igjen ved neste anledning:-)

God sommer videre!

Anmeldt 25. juli 2020

Bra rom og god seng. Maten var god, både frokost og middagsbuffet. Personalet var hyggelige og effektive. Dette var et nydelig sted å overnatte på, og vi var så heldige å få rom med utsikt til fjorden. Kan anbefales.

Takk, 911annegrethel

Hei Anne Grete!

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding i forbindelse med oppholdet ditt hos oss, dette er noe vi setter stor pris på da eventuelle kommentarer og synspunkter kan hjelpe oss å bli ennå litt bedre i tiden fremover.

Ut ifra din tilbakemelding ser det ut til at du har hatt det fint og kost deg under ditt besøk hos oss, og det synes vi er så hyggelig å høre.

Benytter anledningen til å takke for besøket, jeg håper vi får gleden av å ønske deg velkommen igjen.

Ønsker deg en fin sommer videre:-)

Anmeldt 24. juli 2020

For nesten 2000 kr natten forventet vi en viss standard på rommet. Det var det dessverre ikke. Både rommet og badet var slitent. Det trengs en god oppgradering. Beliggenhet til hotellet var fantastisk. Frokostbuffet var bra. Hyggelig betjening.

Takk, Helga A

Hei Helga!

Tusen takk for besøket og tilbakemelding her. Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med beliggenhet, frokost og betjening:-)
Vi er i gang med renovering av gjesterom og så langt ferdig med 3. etasje. Fortsetter dette arbeidet til høsten.

Håper vi ser dere igjen her hos oss. God sommer videre!