3 personer ser på dette hotellet
Trip.com
Expedia.comUSD 183
CheapTicketsUSD 183
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Veldig koselig hotell, hyggelig betjening. Flott rom, godt luftet og god renhold.

Godt utvalg både i frokost og middags buffeen, god mat.

Litt kaos på grunn av manglende personell, men resepsjonisten håndterte det veldig bra.

Eneste negative var at vannet kom opp sluken på badet da vi tappet badekaret.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, familiepa3
Quality Voringfoss, General Manager på Quality Hotel Vøringfoss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2020

Hei:-)

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding i forbindelse med oppholdet ditt hos oss, dette er noe vi setter stor pris på da eventuelle kommentarer og synspunkter kan hjelpe oss å bli ennå litt bedre i tiden fremover.

Ut ifra din tilbakemelding ser det ut til at du har hatt det fint og kost deg under ditt besøk hos oss, og det synes vi er så hyggelig å høre.
Avløpet er nå i orden, takk igjen for at du sier fra.

Benytter anledningen til å takke for besøket, jeg håper vi får gleden av å ønske deg velkommen igjen.

Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet er ikke pusset opp siden slutten av 90-tallet. Møblene er gamle og slitte. Teppegulvet på rommet ser skittent ut.
Frokosten var også begredelig. Tørt brød på en onsdag! Altså det minste jeg forventer er at det er ferskt brød til frokost. Smittevern var det så som så med, og gutten som vasket bordene i frokostsalongen vasket først stoler så bord...
kjipt hotell, styr unna!

1  Takk, 212anen
Quality Voringfoss, General Manager på Quality Hotel Vøringfoss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2020

Hei,

Tusen takk for besøket og tilbakemelding her. Veldig leit å lese at du ikke er fornøyd etter ditt opphold.
Hotellet åpnet i år 2000. Alle fellesarealer ble total renovert for kun 3 år siden og vi er også godt i gang med renovering av gjesterom.
Smitteverntiltak og rengjøring tar vi på høyeste alvor, men jeg skal ta en runde med servitørene etter din tilbakemelding. Takk for at du sier fra.
Vi serverer nystekte brød hver dag under frokost så jeg vet ikke hva som har skjedd den onsdagen du var her. Send oss gjerne en mail og fortell oss når du bodde slik at jeg kan se nærmere på saken.

Hjertelig velkommen tilbake og vi ønsker deg en strålende sommer videre!

Anmeldt 28. juli 2020

Utsikt fra superior rom. Vel, betal litt ekstra for å nyte utsikt over søppeldunkene? Dessuten , hver gang personalet gikk ut for å røyke, så luktet det røyk på rommet. Seriøst, dere kan ikke mene at det her er superior rom?
Selve rommet var møblert med en seng, 2 stoler og et lite bord. Maten på restauranten var Ok,forholdsvis rimelig buffet. Uansett, ikke verdt å bli kalt for superior rom, og å ta betalt deretter !

Takk, katjam698

Hei Katja,

Tusen takk for besøket og tilbakemelding her. Fra et par av våre superior rom vil man se et overbygg over søppeldunker, det er helt riktig. Håper du også la merke til den flotte fjorden og de mektige fjellene som du ser fra det samme rommet:-)
Det er virkelig ikke gøy å høre at det siver røyk inn på rommet og dette vil jeg beklage på det sterkeste. Jeg tar det videre med en gang, takk igjen for at du sier fra.

Varmt velkommen tilbake ved neste anledning!

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Et idyllisk Hotel som ligger praktfullt til i Eidfjord.
Vi bestilte et superior rom og trodde dette ville være en del bedre enn ett standard rom.
Men dessverre..... her var det kun EN lenestol og et lite bord,
foruten et skrivebord med stol. Men masse ledig gulvplass
Og ingen ekstra puter.
Vi spurte, en forøvrig veldig hyggelig resepsjonist, om hva som var deres definisjon på superior-rom, og fikk til svar at det var kun sjøutsikt som utgjorde forskjellen på rommene?!
Ja,ja, har bodd på en del hotellrom og som regel pleier det ihvertfall å være en sofa og ekstra puter....
Spiste en buffé- meny og den var veldig bra, og med hyggelig betjening.

Takk, toneschroeder

Hei Tone,

Tusen takk for besøket og tilbakemelding her. Gleder meg å høre at du er fornøyd med beliggenhet, mat og betjening:-)
Når det gjelder superior rommene så er de en del større en standard rom og har som du nevner fjordutsikt. Ekstra puter skal det være i skapet på alle rom, beklager at det ikke var det hos dere denne gangen. Jeg har gitt beskjed videre slik at dette blir ordnet.
Møblene er vi igang med å bytte ut og venter fremdeles på en levering av det nye.

Hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning!

Anmeldt 27. juli 2020

Flott hotel med fine rom, god mat, og hyggelig serviceinnstilt personell. Hotellet har fantastisk beliggenhet, og et flott utgangspunkt for å utforske Hardanger. Vi skulle gå Dronningstien dagen etter, og nøt god mat og god søvn før turen. Kommer gjerne tilbake.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Arve62
Quality Voringfoss, General Manager på Quality Hotel Vøringfoss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2020

Hei Arve!

Tusen takk for besøket og at du tar deg tid til å legge igjen en så hyggelig tilbakemelding etterpå. Dette betyr mye for oss!
Jeg skal videreformidle dette til teamet, takk igjen for at du sier fra.

Håper dere hadde en fin tur på Dronningstien og vi ser dere igjen ved neste anledning:-)

God sommer videre!