Expedia.comUSD 225
eDreamsUSD 193
Orbitz.comUSD 225
Anmeldt 30. juli 2021

Vi var der i begynnelsen av juli under en hetebølge; kjempevarmt!

Hadde rom med balkong og flott fjordutsikt.

Vi var der også ifjor og hadde samme inntrykk da som nå; fint arkitektonisk men her og der noe slitt, (fuktskader på badedør, fliser som absolutt hadde trengt å byttes ut pga store sprekker).

Men for all del, rommet var stort og veldig bra.

Hotellets største fortrinn er beliggenheten. Rett ved fjorden og kaia. Fantastisk utsikt.

Gode senger, god frokost. Resepsjons-personalet kunne nok trengt å snakke bedre norsk...

Men kjenner jeg/vi oss rett; kommer vi ganske sikkert tilbake til vakre Eidfjord;-)

Takk, AogAV
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Et litt upersonlig hotell, men grei kvalitet på rom og fasiliteter. Vi kom i to-tiden på ettermiddagen, og måtte traske rundt i byen i to timer før vi fikk rom, ingen unnskyldning. Men ellers hyggelige folk i restaurant. Fikk også rask hjelp da hårføner som ikke virket måtte byttes. Hotellet trenger nok en make-over, litt slitt her og der, bl.a. knuste fliser på rom og oppskrapet dør. God buffet både til middag og frokost. Gode parkeringsmuligheter - og veldig fint med ladestasjon for bil både på hotellet og like ved siden av. Veldig deilig med balkong mot fjorden, be gjerne om det.

Romtips: Be om rom mot fjorden. Verdt hele besøket.
Takk, 414petterw
Anmeldt 19. juli 2021

Vi trodde buffet skulle være standardisert og kjedelig. Her ble vi gledelig overrasket over innholdet og mangfoldet. Vi må spesielt berømme de deilige hovedrettene av lokale matvarer. Dessertene var utsøkte, og vanskelig å ta bare en porsjon.

Takk, TrondBraten
Quality Voringfoss, General Manager på Vøringfoss Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2021

Hei Trond,

Tusen takk for besøket og at du tar deg tid til å gi oss en så hyggelig tilbakemelding her. Din tilbakemelding gir oss masse energi, og vi lover at vi skal ta det med oss videre.

Jeg håper vi får gleden av å sjekke deg inn hos oss igjen, og at vi kan gi deg en like god opplevelse da.

Velkommen tilbake til oss:-)

Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Innsjekk ok. Buffer til 445 - pr pers hadde det vært ferskt og innbydende. Her lå fryste reker og tinte i ett kvalmt vann. Blåskjellene var inntørket. Ved spm til kokken om dette var ferskt, var svaret det er ett kost spørsmål. Eneste som trakk opp inntrykket var svinekjøtt som var ok mørt, ikke smakfullt, men mørt. Betalte ca 3500,- for en våkenatt da air condition ikke var påslått/tilgjengelig. Skjønner dere vil melke siste rest ut av norske turister før corona en er over, men får være grenser. Jeg gjør/og er villig til og betale mye for bra god mat, men come on.

Romtips: Spis på nærliggende kafeer. Ikke bra, men du vet hva du får, og slipper irritasjonen under måltidet
1  Takk, GeirMP

Hei Geir,

Jeg vil gjerne at du sender oss en mail med dato for opphold slik at jeg kan se nærmere på dette.
Når det gjelder ventilasjonen så er det riktig at vi hadde problemer noen dager med den. Det var utfordrende å få tak i fagfolk på kort varsel, men det har heldigvis løst seg. Beklager så mye for problemene det medførte dere.

Håper vi får anledning til å ønske dere velkommen tilbake en annen gang og vise oss fra en bedre side da.

Anmeldt 14. juni 2021 via mobile enheter

Et fint hotell med trivelig atmosfære. Leide familierom, noe som svarte til forventningene. Stort og romslig rom,med 2 ekstra senger. Badekar for de som syns det er fint. Det var rent og pent over alt.
Vi spiste deilig middagsbuffé på kvelden, og fikk god service fra servitørene. Noen av servitørene kunne ikke norsk,men kunne bra engelsk. God middag, og veldig fin frokost til en nydelig utsikt. Anbefales.

Takk, 441anjal

Hei,

Beklager sent svar. Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding i forbindelse med oppholdet ditt hos oss, dette er noe vi setter stor pris på da eventuelle kommentarer og synspunkter kan hjelpe oss å bli ennå litt bedre i tiden fremover.

Ut ifra din tilbakemelding ser det ut til at du har hatt det fint og kost deg under ditt besøk hos oss, og det synes vi er så hyggelig å høre.

Benytter anledningen til å takke for besøket, jeg håper vi får gleden av å ønske deg velkommen igjen:-)