Expedia.comUSD 229
eDreamsUSD 195
Orbitz.comUSD 229
Anmeldt 16. august 2021

Vi hadde bare en overnatting men kommer gjerne tilbake. Hadde De Lux rom med balkong og utsikt over sjøen.
Rommet var stort og velholdt. Skulle bare ønsket at det ikke var teppe på gulvet.
Det ble servert Buffet til middag. Den var ikke bare lekker å se på, men maten smakte fantastisk. Frokosten likedan. Mesteparten av maten var oppdelt i små ferdig skjært i biter slik at f.eks. leverpostei og diverse oster ikke så uappetittlig ut etter at gjestene hadde forsynt seg.

Romtips: Rom no 319 was perfect except it had Capet on the floor
Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Ranveig190479
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Et stor og fint rom med fantastisk utsikt over Eidfjorden. Vi hadde rom med balkong hvor vi fikk solnedgangen over Eidfjorden. En helt fantastisk opplevelse. Dette hotellet anbefales om du skal ha med hund. Vi benyttet oss av de flotte turmulighetene. Hvis vi skal sette fingeren på noe, så kan bad/dusj fått en oppdatering.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Roam63118092363
Anmeldt 30. juli 2021

Vi var der i begynnelsen av juli under en hetebølge; kjempevarmt!

Hadde rom med balkong og flott fjordutsikt.

Vi var der også ifjor og hadde samme inntrykk da som nå; fint arkitektonisk men her og der noe slitt, (fuktskader på badedør, fliser som absolutt hadde trengt å byttes ut pga store sprekker).

Men for all del, rommet var stort og veldig bra.

Hotellets største fortrinn er beliggenheten. Rett ved fjorden og kaia. Fantastisk utsikt.

Gode senger, god frokost. Resepsjons-personalet kunne nok trengt å snakke bedre norsk...

Men kjenner jeg/vi oss rett; kommer vi ganske sikkert tilbake til vakre Eidfjord;-)

Takk, AogAV
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Et litt upersonlig hotell, men grei kvalitet på rom og fasiliteter. Vi kom i to-tiden på ettermiddagen, og måtte traske rundt i byen i to timer før vi fikk rom, ingen unnskyldning. Men ellers hyggelige folk i restaurant. Fikk også rask hjelp da hårføner som ikke virket måtte byttes. Hotellet trenger nok en make-over, litt slitt her og der, bl.a. knuste fliser på rom og oppskrapet dør. God buffet både til middag og frokost. Gode parkeringsmuligheter - og veldig fint med ladestasjon for bil både på hotellet og like ved siden av. Veldig deilig med balkong mot fjorden, be gjerne om det.

Romtips: Be om rom mot fjorden. Verdt hele besøket.
Takk, 414petterw
Anmeldt 19. juli 2021

Vi trodde buffet skulle være standardisert og kjedelig. Her ble vi gledelig overrasket over innholdet og mangfoldet. Vi må spesielt berømme de deilige hovedrettene av lokale matvarer. Dessertene var utsøkte, og vanskelig å ta bare en porsjon.

Takk, TrondBraten
Quality Voringfoss, General Manager på Vøringfoss Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2021

Hei Trond,

Tusen takk for besøket og at du tar deg tid til å gi oss en så hyggelig tilbakemelding her. Din tilbakemelding gir oss masse energi, og vi lover at vi skal ta det med oss videre.

Jeg håper vi får gleden av å sjekke deg inn hos oss igjen, og at vi kan gi deg en like god opplevelse da.

Velkommen tilbake til oss:-)

Mvh
Tor André