Linda H.R
    kr 2 426
5.2 km fra Sæbø Camping
Se flere hoteller i Eidfjord
Anmeldt 2. juli 2020

Vi tok turen til Hardanger og valgte å stoppe på Sæbø Camping på grunn av nærheten til Best adventures. Noe som viste seg å bli no adventures, siden vi verken fikk svar på Mail, telefon eller personlig oppmøte. Sæbø camping viste seg å ligge idyllisk til innerst i fjorden. Helt Ok litt eldre fasiliteter, med litt lite aktiviteter å ta seg til. Det var høy vannføring i fjorden så vi kunne ikke låne robåt eller kajakk. Noen sykler til utleie og noen båter med påhengsmotor hadde vært kjekt. Et volleyball nett hadde også vært kjekt.

1  Takk, Olga-Margrethe K
Håvar Sæbø, Owner på Sæbø Camping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. mars 2024

Vi har ikke fått noen eposter fra noen med det navnet og tenker Eidfjordvannet er såpass lite at man klarer å ro. Det er nok av fjellturer å gå i området så aktiviteter er det nok av.

Anmeldt 25. mai 2020 via mobile enheter

Vi kom hit 24 mai. Og vi ble bergtatt av den fantastiske utsikten. Toalettene var reine og fine.
Vil absolutt anbefale og ta en natt eller fler om du kjører forbi Sæbø camping. Du vil ikke angre. Se bilde.

Dato for oppholdet: mai 2020
Takk, KimJ1716
Anmeldt 19. juli 2019 via mobile enheter

Vi kom ganske sent på kvelden i høysesong. Det var godt med plass for å slå opp telt. Fin lekeplass for ungene, og koselig område.

Vaskerom/bad var grei standard og ok renhold.
Campingen ligger sentralt ved Rv 7.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, hansf968
Anmeldt 8. juli 2019

Heilt ok campingplass i nydlige omgivelsar. Plus for roligt og behagelig atmosfære. Velstelt område. Er naturen som primært står i fokus her. Minus for kaldt og noko eldre sanitæranlegg (dog ikkje det verste eg har opplevd). Hygglige tilsette.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, CampingPilde
Anmeldt 9. august 2018

Fin natur, men der stopper det, har aldri sett så mye fluer inne på et toalett før virkelig ekkelt, Forholdsvis stiv pris for å sette opp et telt med tanke på at skulle man for eksempel ta en dusj så måtte man betale ekstra. Kjøpte sjokolade i kiosken som var helt grå, sikkert fra 70 tallet da resten av campingen var ny. Lekeplassen var mild sagt farlig, min datter på 4 år ble hengende utenfor sklien etter armen da det manglet et lokk på toppen, bare flaks at den ikke ble knekt eller revet av. Husken så ut til å være laget av noen råtne telefonstolper og holdt på og ramle ned, det var løst med en streng rundt et like vaklvorent gjerde. Hvis du liker kun naturen er det ok her, men styr unna hvis du vil kose deg. kommer ikke tilbake

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Inspire448059