Priceline
Go to your Happy Price
Agoda.com
Enkel og rask bestilling
Anmeldt 24. juli 2020

Flott område med god plass og nydelig utsikt. Godt renhold og fine fasiliteter. God kundebehandling og mulighet for å bestille rundstykker til frokost. Slo opp teltet rett ved vannet. Anbefales på det varmeste!

Takk, Z3870VWlindaj
Anmeldt 2. juli 2020

Vi tok turen til Hardanger og valgte å stoppe på Sæbø Camping på grunn av nærheten til Best adventures. Noe som viste seg å bli no adventures, siden vi verken fikk svar på Mail, telefon eller personlig oppmøte. Sæbø camping viste seg å ligge idyllisk til innerst i fjorden. Helt Ok litt eldre fasiliteter, med litt lite aktiviteter å ta seg til. Det var høy vannføring i fjorden så vi kunne ikke låne robåt eller kajakk. Noen sykler til utleie og noen båter med påhengsmotor hadde vært kjekt. Et volleyball nett hadde også vært kjekt.

1  Takk, Olga-Margrethe K
Håvar Sæbø, Owner på Sæbø Camping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3 uker siden

Vi har ikke fått noen eposter fra noen med det navnet og tenker Eidfjordvannet er såpass lite at man klarer å ro. Det er nok av fjellturer å gå i området så aktiviteter er det nok av.

Anmeldt 25. mai 2020 via mobile enheter

Vi kom hit 24 mai. Og vi ble bergtatt av den fantastiske utsikten. Toalettene var reine og fine.
Vil absolutt anbefale og ta en natt eller fler om du kjører forbi Sæbø camping. Du vil ikke angre. Se bilde.

Dato for oppholdet: mai 2020
Takk, KimJ1716
Anmeldt 19. juli 2019 via mobile enheter

Vi kom ganske sent på kvelden i høysesong. Det var godt med plass for å slå opp telt. Fin lekeplass for ungene, og koselig område.

Vaskerom/bad var grei standard og ok renhold.
Campingen ligger sentralt ved Rv 7.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, hansf968
Anmeldt 8. juli 2019

Heilt ok campingplass i nydlige omgivelsar. Plus for roligt og behagelig atmosfære. Velstelt område. Er naturen som primært står i fokus her. Minus for kaldt og noko eldre sanitæranlegg (dog ikkje det verste eg har opplevd). Hygglige tilsette.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, CampingPilde