Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig vertskap. Noe slitt sanitæranlegg, men helt ok. Stilt og rolig sted. Stedet for deg som vil ha ro og fred. Vi kom med bobil og angrer ikke. Bedre plass enn andre i Øvre Eidfjord , Dessuten ferske rundstykker om morgenen hvis du bestiller.Anbefales.

Takk, Kjell H
Anmeldt 24. juli 2020

Flott og idyllisk plass, vennlig betjening og fryktelig skitne hytter, Hverken vann, kopper eller kar, ikke bestikk men med ei kokeplate, Spindelvev, døde fluer, et elendig renhold i hele hytten. Felles kjøkken som jeg ikke ville laget mat på, skitne toaletter.
Styr unna dette stedet.

Takk, Anita58_12
Anmeldt 24. juli 2020

Flott område med god plass og nydelig utsikt. Godt renhold og fine fasiliteter. God kundebehandling og mulighet for å bestille rundstykker til frokost. Slo opp teltet rett ved vannet. Anbefales på det varmeste!

Takk, Z3870VWlindaj
Anmeldt 2. juli 2020

Vi tok turen til Hardanger og valgte å stoppe på Sæbø Camping på grunn av nærheten til Best adventures. Noe som viste seg å bli no adventures, siden vi verken fikk svar på Mail, telefon eller personlig oppmøte. Sæbø camping viste seg å ligge idyllisk til innerst i fjorden. Helt Ok litt eldre fasiliteter, med litt lite aktiviteter å ta seg til. Det var høy vannføring i fjorden så vi kunne ikke låne robåt eller kajakk. Noen sykler til utleie og noen båter med påhengsmotor hadde vært kjekt. Et volleyball nett hadde også vært kjekt.

1  Takk, Olga-Margrethe K
Anmeldt 25. mai 2020 via mobile enheter

Vi kom hit 24 mai. Og vi ble bergtatt av den fantastiske utsikten. Toalettene var reine og fine.
Vil absolutt anbefale og ta en natt eller fler om du kjører forbi Sæbø camping. Du vil ikke angre. Se bilde.

Dato for oppholdet: mai 2020
Takk, KimJ1716