Ulike måter å oppleve Voringsfossen på
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Jeg har mange ganger tidligere sett på Vøringsfossen fra plassen rett ved veien. I år fikk jeg høre at det var laget ny utsiktsplass på nedsiden av ærverdige Fossli Hotell. Så i år tok vi turen oppom og du verden for en utsikt. Dette var helt spektakulært og her kunne man virkelig kjenne på suget i magen. Dette kan anbefales.

Dato for opplevelse: juli 2020
3  Takk, 458psj
Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Fin opparbeidet plass.
Koselig sted, fine utsiktspunkter. Flere utsiktspunkter gjør at selv ved masse mennesker føltes det ikke «fult».

2  Takk, Cberge
Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Har alltid hørt om Vøringsfossen, men aldri vært der. Forventningene var vel «en kul foss» og jeg følte vi fikk mye mer enn det. Spenningen ved å gå rundt på de forskjellige utsiktspunkter, som var skikkelig lagt til rette, var stor. Man kjenner virkelig suget i magen og kraften fra fossen. Mye bedre enn forventet. God parkering og fasiliteter.

1  Takk, arildth
Anmeldt 25. juni 2020 via mobile enheter

På vei til Bergen passet det utmerket å dra innom her. Her var det en fin og stor parkering med gode plasser. Toalettene var også fine og ganske nye. Det var noen hundre meter å gå frem til fossen, og denne kunne man allerede se fra parkeringen. Videre var det fine utsiktspunkter som man kunne ta masse fine bilder fra. Her var det langt ned, og masse fin natur. Et must å dra innom dersom man er forbi. Vakkert og idyllisk med norsk natur på sitt beste:)

2  Takk, scottlieandersen
Anmeldt 21. juni 2020 via mobile enheter

Vi så fossen ovenifra som var mektig men enda mer vil jeg anbefale stien som går inn til fossen før den lange tunnelen ned til Eidsvik. Da kommer en enda nærmere den kolossale vannføringen og fin tur inn

Takk, 580karib