Bergen: Privat heldagstur til Hardangerfjord med cruise

fra
kr 9 250,74
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Voringsfossen på
fra kr 9 250,74
fra kr 9 500,00
fra kr 9 500,00
fra kr 9 950,00
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Går turen over Hardangervidda, så er Vøringsfossen et MUST! Så vakkert, og allikevel så ekstremt. Suget i magen når man går ut på de (helt trygge) plattformene utenfor kanten og man ser flere hundre meter rett ned i fossen. En høydare mellom Oslo og Bergen! Enkel cafe med ekstremt høye priser. Fine nyere toaletter. Stellebord, handicap og vanlig.

1  Takk, 5bj_rnars
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Vi stoppet innom denne fossen og var kjempe heldig med været! Kjempefin foss og jeg anbefaler alle å stoppe her

Takk, AST81
Anmeldt 13. juli 2020

Vøringfossen er er verdt et besøk enten du er på vei ned fra Hardangervidda eller er på dagstur til Eidfjord. Måbødalen er flott med spennende tunneler i spiral. Den siste tunnelen fører deg direkte til det første stoppestedet for å ta bilder av Vøringsfossen. Pass på manglende sikring! Neste stopp er oppe ved hotellet. Her er det sikring og mye tryggere for folk flest. Her får du enda bedre utsikt.

1  Takk, Jarle T
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Etter 2 uker på Norgesferie har vi opplevd svært mange fosser. Vøringsfossen er likevel den mest spektakulære. Virkelig flotte vannfall med mektig natur.
Absolutt verd et besøk!

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, Roy50srg
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Jeg har mange ganger tidligere sett på Vøringsfossen fra plassen rett ved veien. I år fikk jeg høre at det var laget ny utsiktsplass på nedsiden av ærverdige Fossli Hotell. Så i år tok vi turen oppom og du verden for en utsikt. Dette var helt spektakulært og her kunne man virkelig kjenne på suget i magen. Dette kan anbefales.

3  Takk, 458psj