Privat tur: Heldags rundtur til Hardangerfjord fra Bergen

fra
USD 674,82
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Voringsfossen på
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Vi stoppet her på vei til Quality Hotel Vøringsfossen. Utrolig fin utsikt. Bra sikret, med mange fine utkikkspunkter. Litt lite trykk i fossen når vi var der.

Takk, Roam63118092363
Anmeldt 3. august 2021

Fantastisk anlegg som er bygd opp rundt fossen med masse utsiktsplasser og trapper. Høydeskrekken fikk prøvd seg.:)

Takk, Hupsey
Anmeldt 19. juli 2021

Nye Vøringsfossen hadde blitt spektakulært. Flott rundtur over bruer og på utsiktspunkt.
Fossil Hotel hadde en grei kafé, men jeg skulle ønske at man kunne spist en mer ekslusiv lunsj på terrasse med utsikten.

Takk, TrondBraten
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

En stopp ved Vøringsfossen har fått en helt ny dimensjon med det nye nettverket av utsiktsplattformer som er bygget på begge sider av fossen. Har du et snev av høydeskrekk får du garantert utfordret sansene på broen over fossen.
Best plass for parkering og utsikt på oversiden av fossen , ved hotellet.

Takk, eivinh
Anmeldt 7. juni 2021

Nydelig utsikt og opplevelse av fosser og natur. Veldig bra gangsti og bru for lett fremkommelighet og super utsikt. Det lille ekstra med glass ytterst i utsikt utstikker slik at man får litt sug i magen av å se ned.

Dato for opplevelse: mai 2021
1  Takk, Linn M H