2-Day Round Trip from Bergen: THE GRAND HARDANGER – fjords, waterfalls, glaciers
0 anmeldelser

Bestill på forhånd
fra
USD 1 606,32
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Kjeåsen på
fra USD 1 606,32
Anmeldt 21. juni 2021

Absolutt verdt en tur, forutsatt at det ikke er tåke og lavt skydekke.
Man kan kjøre opp hver hele time og ned hver halve time. Ganske spesiell vei på 5km, en tidligere anleggsvei for kraftverket på toppen, hvor ca 2,5km er tunnel.
Anbefaler å ta med mat og picnic-utstyr og ta seg tid til å sitte der og nyte utsikten.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Halvor H
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Vi kjørte opp til Kjeåsen. For en nydelig utsikt. Absolutt verdt turen opp. Det bugnet av blåbær langs stien til utkikkspunktet.
Dessverre var gården avsperret/lukket når vi var der, vi hadde håpet å få se de flotte bygningene på nært hold også.
Man kan kjøre opp hver hele time og ned igjen hver halve time. Anbefaler deg å pakke med en liten matbit og nyt den på toppen med den fantastiske utsikten.
Våres barn på 1,5år og 2,5år måtte passes godt på langs de bratte fjellsidene.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Silje281
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Det er utrolig hva folket som har bygget og bodd på disse 2 gårdene må ha slitt og jobbet døgnet rundt. Fint og kjøre opp, og en super utsikt

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, 613kjetila
Anmeldt 2. september 2019 via mobile enheter

Har du ikke tid å gå opp så kjør opp og besøk den lille valre gården. Fantastisk utsikt og deilig å rusle rundt på bøen og tenke over hvor hardt arbeid det har vært å bo der.

Dato for opplevelse: september 2019
1  Takk, 2nil
Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Kjeåsen er en «verdens mest utilgjengelige gård», men nå tilgjengelig med en liten vei opp. Utrolig utsikt og koselig lite gårdstun som selger vafler, kaffe og kaffe

Dato for opplevelse: juli 2018
4  Takk, Alf F