Anmeldt 27. august 2017 via mobile enheter

Hotellet ligger sentralt i Eidfjord, med fin utsikt over fjorden fra glasshuset på hotellet som inneholdt en koselig stue og restaurant. Hotelstandard er kunne vært bedre, det glemmer du helt så snart du kommer innom døren. Vi ble vi møtt av en fantastisk medarbeider som het Mona. Hun utøvde et herlig vertskap og sørget for at vi hadde en flott kveld og nydelig frokost neste morgen. Etter en lang tur på fjellet, hadde vi en topp matopplevelse på hotellets restaurant, også under middagen ble vi fulgt opp av flinke medarbeidere og hotellets eier som hjalp til i serveringen. Søndag koste vi oss med hotellfrokosten før vi pakket sakene våre og måtte dra. Vi kommer garantert tilbake til disse fine menneskene som fyller dette hotellet med innhold som du kommer til å huske, for de har virkelig skjønt hvordan en skal utøve godt vertskap.

Opphold: august 2017, reiste som et par
Takk, CelineB1553
Borghild V, Eier på Eidfjord Fjell og Fjord Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. oktober 2017

Så kjekt - og Sutalaust :) Velkommen skal dere være.

Anmeldt 10. august 2017 via mobile enheter

Jeg var gjest på hotellet i forbindelse med Norseman og må dessverre si at hotellet ikke levde helt opp til prisen.

- Har aldri vært på et hotell med så lytte vegger. Kunne høre fint hva de snakket om på naborommet og hva som skjedde i gangene. Ettersom at dette var en travel helg i Eidfjord så var det også mye støy ute i gangene.

- Bra middag, enda bedre frokost og flinke ansatte kan veie opp for noe. Det skal også sies at beliggenheter til hotellet er unik og vært et besøk i seg selv.

Opphold: august 2017, reiste på forretningsreise
Takk, Sondre B
Borghild V, Eier på Eidfjord Fjell og Fjord Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2017

Takker for tilbakemelding.
Og ja det er mye folk og aktivitet som vi vanligvis ikke har i forbindelse med Norseman :) Men det er og en av de kjekkeste dagene i året! Det er godt at personalet veier opp for litt såre ører :) Velkommen igjen!

Anmeldt 9. august 2017 via mobile enheter

Utmerket service og mat
Ble møtt av meget hyggelig dame i resepsjonen. Merket straks at her var det kjekt å komme. Skulle ha 3 familierom, alle ble like fornøyde med rommene. Maten var utsøkt, lekkert anrettet på tallerkenene. Dessertene, var utenom det vanlige. Ny favoritt blir "sitronterte" for min datter og meg.

Opphold: august 2017, reiste med familie
Takk, Helga Engelina A

Så kjekt!! Sutalaust det da :) Velkommen tilbake.

Anmeldt 9. august 2017 via mobile enheter

Betalte mye for rom med lav standard.
Hadde en overnatting

God middag og frokost på hotellet, og hyggelig personell
Greit å parkere rett utenfor hotellet. Grei beliggenhet.

Flott turområde og koselig i Eidfjord

Opphold: juli 2017, reiste alene
Takk, Jorun H

Så bra - sommeren er definitivt størst pågang og mest betalingsvilje. ! Tusen takk og velkommen igjen.

Anmeldt 5. august 2017

Vi bodde der en natt ( med utsikt mot fjorden og cruisebåtene ) Innsjekk var kl 1600 ( litt vel sent ? ) Men vi fikk rommet etter cirka en times venting i oppholdsrommet. Skulle bli varslet når det var klar, men vi måtte spørre i resepsjonen ( kl 1600 ) om det var klar. Rommet var ryddig og greit, med en godstol. Mulighet for å sitte på utsiden av rommet i godt vær. Badet var fint med varmekabler og skikkelig dusj. Dobbeltsengen kunne med fordel vært litt større, men det var greit nok. Middag var grei nok, og frokosten like så. Kan anbefale hotellet.

Opphold: juli 2017
Takk, Hans008
Borghild V, Eier på Eidfjord Fjell og Fjord Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2017

JA - vi beklager venting! Det er full utskifting hver dag - og om vi ikke da kommuniserer godt nok - så har dere vært uheldig. Glad dere ellers var stort sett fornøyd. Kom gjerne tilbake - vi er her :)