Quality Hotels
  • Restaurant
Sæbø Camping(Eidfjord)
TripAdvisor
Anmeldt 11. september 2017 via mobile enheter

Eidfjord fjell og fjord hotell er helt ordinert greit hotell. Veldig enkle rom, men med gode senger. En hyggelig og imøtekommende betjening.
Døgnprisen er i overkant i forhold til standard og beliggenhet, og middagen var meget dyr, og svarte ikke til forventningene.
Pris og kvalitet på denne sto ikke i stil.
Frokosten var helt grei
Fin utsikt fra rommet.

Opphold: september 2017, reiste som et par
Takk, perolavbjerkeli
Borghild V, Eier på Eidfjord Fjell og Fjord Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. oktober 2017

Takker for at du tar deg tid til å skrive - det er alltid kjekt med tilbakemeldinger. Synd det ikke svarer til forventningene - det skulle jeg selvsagt likt bedre! Her skal det være nok mat og god mat - og en hovedrett ligger mellom 195,- til 270,- som jeg tror er relativt midt på treet som en restaurant med bordservering. Håper du kommer til Hardanger igjen.

Anmeldt 5. september 2017 via mobile enheter

Hadde familie på besøk fra USA, og booket hotellet her i siste liten da vi skulle ta en spontan tur rundt Hardanger området. Liten og koselig hotell, med en fantastisk utsikt mot hav, fjell og fjord, spesielt fra matsalen hvor man får nyte utsikten mens man spiser. Vi hadde avtalt middag på hotellet på ankomsten, men klarte å kjøre oss bort par timer før avtalt middagstid. Betjeningen var snille nok til å spare middagen for oss, og varmet opp for oss igjen da vi endelig fant oss frem til hotellet. Rommene var helt vanlig standard, men svært romslige. Eneste som var litt dumt var at det kom bare kaldt vann fra dusjen vår etter en viss klokkeslett, slik at vi måtte dusje hos de andre på reisefølget vårt som hadde et annet rom.

Opphold: juni 2017, reiste med familie
Takk, Xiaolongbaoxx

Huff og smil! Bra dere fikk hjelp - og litt komisk med dusj... Det håper jeg ikke skjer neste gang du stopper! Vi har oppgradert varmtvannstankene og i den forbindelse også byttet pumpe for varmtvanns "slyngen".. det med en klokkeinnstilling - og vi lærer hele tiden!! :)

Anmeldt 27. august 2017 via mobile enheter

Hotellet ligger sentralt i Eidfjord, med fin utsikt over fjorden fra glasshuset på hotellet som inneholdt en koselig stue og restaurant. Hotelstandard er kunne vært bedre, det glemmer du helt så snart du kommer innom døren. Vi ble vi møtt av en fantastisk medarbeider som het Mona. Hun utøvde et herlig vertskap og sørget for at vi hadde en flott kveld og nydelig frokost neste morgen. Etter en lang tur på fjellet, hadde vi en topp matopplevelse på hotellets restaurant, også under middagen ble vi fulgt opp av flinke medarbeidere og hotellets eier som hjalp til i serveringen. Søndag koste vi oss med hotellfrokosten før vi pakket sakene våre og måtte dra. Vi kommer garantert tilbake til disse fine menneskene som fyller dette hotellet med innhold som du kommer til å huske, for de har virkelig skjønt hvordan en skal utøve godt vertskap.

Opphold: august 2017, reiste som et par
Takk, Celine B

Så kjekt - og Sutalaust :) Velkommen skal dere være.

Anmeldt 10. august 2017 via mobile enheter

Jeg var gjest på hotellet i forbindelse med Norseman og må dessverre si at hotellet ikke levde helt opp til prisen.

- Har aldri vært på et hotell med så lytte vegger. Kunne høre fint hva de snakket om på naborommet og hva som skjedde i gangene. Ettersom at dette var en travel helg i Eidfjord så var det også mye støy ute i gangene.

- Bra middag, enda bedre frokost og flinke ansatte kan veie opp for noe. Det skal også sies at beliggenheter til hotellet er unik og vært et besøk i seg selv.

Opphold: august 2017, reiste på forretningsreise
Takk, Sondre B
Borghild V, Eier på Eidfjord Fjell og Fjord Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2017

Takker for tilbakemelding.
Og ja det er mye folk og aktivitet som vi vanligvis ikke har i forbindelse med Norseman :) Men det er og en av de kjekkeste dagene i året! Det er godt at personalet veier opp for litt såre ører :) Velkommen igjen!

Anmeldt 9. august 2017 via mobile enheter

Utmerket service og mat
Ble møtt av meget hyggelig dame i resepsjonen. Merket straks at her var det kjekt å komme. Skulle ha 3 familierom, alle ble like fornøyde med rommene. Maten var utsøkt, lekkert anrettet på tallerkenene. Dessertene, var utenom det vanlige. Ny favoritt blir "sitronterte" for min datter og meg.

Opphold: august 2017, reiste med familie
Takk, Helga Engelina A

Så kjekt!! Sutalaust det da :) Velkommen tilbake.