Priceline
Travelocity
FindHotelUSD 229
Anmeldt 29. juli 2020

Skal du til Eidfjord er dette hotellet verdt et besøk. Veldig hyggelig personale, utmerket service og god mat, både middag og frokost. Kommer gjerne igjen ☀️ Ligger litt tilbaketrukket opp i åsen med en nydelig utsikt.

Takk, 1968dagt
Tone Lægreid, Markedsføring på Eidfjord Fjell og Fjord Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2020

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, godt å høre at dere hadde et bra opphold :-) Velkommen igjen :-)

Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Vi valgte fjord og fjell for to dager på roadtrippen vår på vestlandet. Dette var et hotell med stor sjarm. Rommet var enkelt men utsikten fra stuen var helt nydelig, verandaen foran hotellet var perfekt for en drink før maten. Maten var veldig god både frokost og middag, med nystekte croasant. Hotell er veldig mye om atmosfære her var den veldig god, følte oss hjemme

Takk, KjellF_12

Så kjekt å høre at oppholdet føltes som hjemme, da blir vi glad :-) Velkommen tilbake!

Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Ligger et steinkast opp fra fjorden med fin utsikt fra uteterrassen. Rent men litt slitt rom, hyggelig betjening og helt grei frokost. Prisen alt for høy,kr 1800 for ei natt er egentlig uhørt ut fra hotellets standard, ikke veranda/uteplass fra rommet. Som flere hoteller på Vestlandet starter frokosten kl 0730, iallefall en halvtime for sent.

2  Takk, BearTrondheim

Takk for besøket :-) Vi tilpasser frokosten etter behov og hadde du spurt om du kunne få frokost kl 07.00 hadde vi fikset dette :-) Velkommen tilbake!

Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Rent og pent på hele hotellet.
Små og noe slitt rom men rent og behagelig. Kaffe/te på rommet.
Nydelig utsikt til fjorden.
Fantastisk service - fikk mange gode tips til aktiviteter.
Litt meny, men veldig god mat - positivt med en fantastisk god vegetarburger.
Frokosten var god - supert med gratis te og kaffe.
Savnet et kjøleskap på rommet og belysning på bad var dårlig.
Fin og hyggelig «stue» med flott utsikt og chill stemning. Koste oss der med Cider i glasset og spill som lå fremme.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, 602birgittep

Tusen takk for besøket, hyggelig at dere spilte spill :-)

Anmeldt 14. juni 2020

Vi feiret 50 års dagen til min kone på hotellet. Vi var 22 gjester med overnatting en helg. En fantastisk god service fra alle medarbeidere og svært god mat. Vi fikk kortreist mat med virkelig god kvalitet. Alle gjestene var svært fornøyd, og personalet bidro til at vi fikk en minnerik og uforglemmelig helg. Kan anbefales på det sterkeste.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Sotra0880

Tusen takk for besøket - kjekt å høre at dere koste dere med kjekk bursdag :-) Vi syntes at dere var hyggelige med oss og, hjertelig velkommen tilbake hele gjengen :-)