Expedia.comUSD 250
FindHotelUSD 222
eDreamsUSD 222
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Dette er et veldig koselig hotell med en særdeles hyggelig betjening som gjør at man føler seg veldig velkommen under hele oppholdet.

Hotellet ligger litt oppforbi "sentrum" men det er egentlig et pluss da man kommer seg litt vekk fra mas og trafikk og utsikten er helt fantastisk mot fjorden.

Rommet i seg selv er enkelt, men fint og rent. Om sommeren kunne det uten tvil vært en fordel om det var en type aircondition på rommet da det blir fort litt for varmt på natten, og sengene er ikke altfor komfortable, men helt greit.

Buffeen som serveres til middag er ikke velfylt, men det som er laget er utrolig godt og laget på aller beste måten, så da trenger man ikke et bugnende utvalg når det som er fremme smaker så godt som det gjør.

Frokostbuffeten er lik; ikke veldig stort utvalg men det som er smaker fortreffelig, og brødmaten er et ekstra pluss.

Så alt i alt et veldig hyggelig opphold, selv om det er litt som kan bli bedre på rommet (ac og seng).

Takk, Pål C
Borghild Vik, Eier på Eidfjord Fjell og Fjord Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. juli 2021

Så hyggelig at du skriver tilbakemelding. Og kjekt å høre at vi klarer å levere på det vi kan gjøre noe med, menneskene og kvalitet på mat. Når det gjelder resten av fasilitetene så drømmer vi om nytt! Inntil videre så får vi levere etter motto at det ikke alltid er størrelsen det kommer ann på. Nyt sommeren!

Anmeldt 6. september 2020 via mobile enheter

En årlig helg i Hardanger på dette hotellet er tradisjon for 4.året nå. Strålende service, god mat, rent og pent. Alltid like godt med et glass rødvin i stuen med utsikt til fjell og fjord! Hotellrom for 2021 er selvfølgelig allerede booket

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, livanna-fol
Tone Lægreid, Markedsføring på Eidfjord Fjell og Fjord Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2021

Takk for hyggelig tilbakemelding :-) Dere er alltid velkomne tilbake :-)

Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Veldig koselig hotell som vi har overnattet på flere ganger. Beliggenheten er veldig fin med utsikt over fjorden. Hjemmekoselige oppholdsrom og spisesal med fantastisk utsikt. Gratis kaffi, te og småkaker er et stort pluss. Middagen svært bra og hyggelig kelner. Savnet frukt og yougurt til frokost. Oppgradert rom med artig utsmykning i taket og fin utsikt. Gode senger og enkel utgang til stor plen og fint uteområde. Badet kunne hatt flere hyller og knagger og delevegg mellom servant og dusj.
Ser frem til neste opphold.

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, Reidunsola
Tone Lægreid, Markedsføring på Eidfjord Fjell og Fjord Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2020

Hyggelig at dere likte kunst rommet vårt :-)

Anmeldt 8. august 2020

Vi følte oss hjemme blant venner. Personale som hadde god tid til en skravlings og som hadde gode tips og råd. Deilig mat. Trolltunga-cideren smakte ekstra godt etter fjellturen. Tusen takk for oss :).

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, kristinemH9188XU

Tusen takk for besøket og hyggelige ord :-) Dere er velkommen tilbake når som helst :-) Vi har flere gode tur tips på lur :-)

Anmeldt 6. august 2020

Flott hotell i Eidfjord om hyggelig vertskap og god atmosfære. Flott utgangspunkt for opplevelse i nærområdet. Vi benyttet dette til overnatting før vi skulle gå Dronningstien fra Kinsarvik til Lofthus.

1  Takk, Tom Georg I

Tusen takk for besøket :-) Velkommen igjen til oss når dere skal på flere turer i nærområdet :-)