2 personer ser på dette hotellet
Expedia.comUSD 250
eDreamsUSD 222
Orbitz.comUSD 250
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde gledet oss til middag, men de sa at gr covid så hadde de kun buffé. Bufféen var kjedelig og ikke verdt pengene. Renholdet var noen fnisete gutter som laget mye bråk og var uproffe. Ok rom, men veldig varmt. Mye bråk fra gangen og utenfor.

Romtips: Ikke spis buffé
Takk, Mariee80
Anmeldt 11. juli 2021

Blid og kjempehyggelig betjening. Flott middagsbufé med mye gode smaker. Ikke det største utvalget, men det som var der var utrolig godt. Her er det ikke luksuriøse rom, men det er rent og pent, kjempeflott restaurant og terrassen t perfekt for en kald en i kveldssola.
Anbefales - unn deg en natt eller flere her.

Takk, HSv67
Tone Lægreid, Markedsføring på Eidfjord Fjell og Fjord Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding fra dere :-) Akkurat slik vi vil at dere skal ha det!
Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Dette er et veldig koselig hotell med en særdeles hyggelig betjening som gjør at man føler seg veldig velkommen under hele oppholdet.

Hotellet ligger litt oppforbi "sentrum" men det er egentlig et pluss da man kommer seg litt vekk fra mas og trafikk og utsikten er helt fantastisk mot fjorden.

Rommet i seg selv er enkelt, men fint og rent. Om sommeren kunne det uten tvil vært en fordel om det var en type aircondition på rommet da det blir fort litt for varmt på natten, og sengene er ikke altfor komfortable, men helt greit.

Buffeen som serveres til middag er ikke velfylt, men det som er laget er utrolig godt og laget på aller beste måten, så da trenger man ikke et bugnende utvalg når det som er fremme smaker så godt som det gjør.

Frokostbuffeten er lik; ikke veldig stort utvalg men det som er smaker fortreffelig, og brødmaten er et ekstra pluss.

Så alt i alt et veldig hyggelig opphold, selv om det er litt som kan bli bedre på rommet (ac og seng).

Takk, Pål C
Borghild Vik, Eier på Eidfjord Fjell og Fjord Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. juli 2021

Så hyggelig at du skriver tilbakemelding. Og kjekt å høre at vi klarer å levere på det vi kan gjøre noe med, menneskene og kvalitet på mat. Når det gjelder resten av fasilitetene så drømmer vi om nytt! Inntil videre så får vi levere etter motto at det ikke alltid er størrelsen det kommer ann på. Nyt sommeren!

Anmeldt 6. september 2020 via mobile enheter

En årlig helg i Hardanger på dette hotellet er tradisjon for 4.året nå. Strålende service, god mat, rent og pent. Alltid like godt med et glass rødvin i stuen med utsikt til fjell og fjord! Hotellrom for 2021 er selvfølgelig allerede booket

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, livanna-fol

Takk for hyggelig tilbakemelding :-) Dere er alltid velkomne tilbake :-)

Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Veldig koselig hotell som vi har overnattet på flere ganger. Beliggenheten er veldig fin med utsikt over fjorden. Hjemmekoselige oppholdsrom og spisesal med fantastisk utsikt. Gratis kaffi, te og småkaker er et stort pluss. Middagen svært bra og hyggelig kelner. Savnet frukt og yougurt til frokost. Oppgradert rom med artig utsmykning i taket og fin utsikt. Gode senger og enkel utgang til stor plen og fint uteområde. Badet kunne hatt flere hyller og knagger og delevegg mellom servant og dusj.
Ser frem til neste opphold.

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, Reidunsola
Tone Lægreid, Markedsføring på Eidfjord Fjell og Fjord Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2020

Tusen takk for besøket og hyggelige ord :-) Dere er velkommen tilbake når som helst :-)
Hyggelig at dere likte kunst rommet vårt :-)