Anmeldt 17. september 2017 via mobile enheter

Et hotell med masse historie, familiedrevet på 4.generasjon. Interiør og møblement i tråd med 60-70 tallet. Nydelig mat i restauranten, gammelt bestikk og sølvkanner med hotell-emblem. Hvite duker og god gammeldags service. Føles på et vis som tiden har stått stille. Gode senger og helt spesiell atmosfære i hotell-gangene. Utsikten tar pusten fra deg.
En perle. Anbefales.

Dato for oppholdet: september 2017
2  Takk, chkari
Anmeldt 21. juli 2017

Et sjarmerende hotell som har tatt vare på den gamle stilen men som har moderne komfort. Hjelpsom betjening. Gode senger og ikkje minst en utsikt som er så majestetisk og spektakulær at det nesten tar pusten fra en. Anbefaler et opphold på gamle ærverdige Fossli Hotell på det aller varmeste.

Romtips: Vi var to voksne og to barn og fikk et familierom med to soverom og fire senger. Veldig bra!
Dato for oppholdet: juli 2017
1  Takk, Turid T
Anmeldt 13. september 2016

Me var innom restauranten på Fossli hotell for 2. gang i år. Omgjevnadene er berre fantastisk og maten likeså! Nydeleg reinsdyrfilet. Det er ikkje nødvendig å reisa til Negresco i Nice for å få ei flott matoppleving.

Dato for oppholdet: september 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, Hege02
Anmeldt 8. august 2016

bygget ca 1880 og har atmosfære fra den tiden -- rent og ordentlig på rommene og flott dagligstue, lakkerte gulv, trappeoppgang og mange gamle gjenstander og bilder fra eldre tider. Litt preg av "gammel storhet" som flere av "de historiske" men må ikke forventes i den klassen.
God og kortreist mat til en grei pris og ikke noe å si på sørvis -- den rumenske damen i resepsjonen var ypperlig representant for huset. Noe byggeaktivitet utenfor for å tilrettelegge adkomsten--

Romtips: Rom med utsikt uten tillegg i prisen og god fosselyd-----
Dato for oppholdet: august 2016
Takk, 141 055
Anmeldt 6. august 2016 via mobile enheter

Et hotell med historie og sjarm, mange flotte bilder og møbler som bringer oss tilbake i tiden. Ikke vanskelig å innbille oss flotte menn med flosshatt og damer med korsett og lange kjoler.
Veldige koselige i resepsjonen, gjorde alt for at oppholdet vårt skulle Være bra. Vi hadde ikke rom da vi kom men de fant frem det som skulle for at vi skulle få sove der den ene natta. Middags menyen var flott, nydelig fjell ørret og hjortefilet. Frokosten veldig fin.
Rommet var lite men helt ok for oss. Sengene var veldig gode å ligge i, sengekledene myke som bare det. Rent på rommet!
Ubeskrivelig natur.

Dato for oppholdet: august 2016