Anmeldt 17. juni 2018

Valgte å besøke Fossli Hotell som har lang historie med nydelig fjellutsikt. Besøket var for en middag på Hotellets restaurant. Det første som vi møter i døra er et skilt at det koster 10 kroner å bruke toalettet og på andre siden et amatørskilt av menyene som en ikke forventer på et profilert historisk hotell. Disken besto av noen svette kakestykker med fraværende personell, så her var det bare å forlate stedet som tydelig ikke har fokus på gjester.

Dato for oppholdet: juni 2018
6  Takk, John H
Anmeldt 8. juni 2018

Gammelt erverdig hotell som i stor grad har klart å beholde sitt opprinnelige preg. Enkle rom uten tv, kaffetrakter etc. Usedvanlig gode senger. Lite men fint oppusset bad i "retrofarger". Rent og ryddig rom - det samme gjaldt resten av hotellet. Hyggelig betjening. For oss som liker hoteller holdt i gammel stil var dette helt topp. Middagen vi spiste på hotellet var meget bra.

Dato for oppholdet: juni 2018
1  Takk, Ole_J2101
Anmeldt 17. september 2017 via mobile enheter

Et hotell med masse historie, familiedrevet på 4.generasjon. Interiør og møblement i tråd med 60-70 tallet. Nydelig mat i restauranten, gammelt bestikk og sølvkanner med hotell-emblem. Hvite duker og god gammeldags service. Føles på et vis som tiden har stått stille. Gode senger og helt spesiell atmosfære i hotell-gangene. Utsikten tar pusten fra deg.
En perle. Anbefales.

Dato for oppholdet: september 2017
2  Takk, chkari
Anmeldt 21. juli 2017

Et sjarmerende hotell som har tatt vare på den gamle stilen men som har moderne komfort. Hjelpsom betjening. Gode senger og ikkje minst en utsikt som er så majestetisk og spektakulær at det nesten tar pusten fra en. Anbefaler et opphold på gamle ærverdige Fossli Hotell på det aller varmeste.

Romtips: Vi var to voksne og to barn og fikk et familierom med to soverom og fire senger. Veldig bra!
Dato for oppholdet: juli 2017
1  Takk, Turid T
Anmeldt 13. september 2016

Me var innom restauranten på Fossli hotell for 2. gang i år. Omgjevnadene er berre fantastisk og maten likeså! Nydeleg reinsdyrfilet. Det er ikkje nødvendig å reisa til Negresco i Nice for å få ei flott matoppleving.

Dato for oppholdet: september 2016
  • Reisetype: Reiste med venner