Anmeldt 3. juli 2019

Tilfeldigvis var jeg her en helg , kom tilbake og ble en uke! God mat med lokale råvarer , rett og slett nydelig.Norges beste utsikt , hyggelig betjening. Skjeldent vært på et overnattingssted som har gitt større ro i sjelen, et fantastisk retrointeriør og ekstremt hyggelig service.

Dato for oppholdet: juli 2019
Reisetype: Reiste alene
Takk, Ulf124
Anmeldt 23. juli 2018

Gammelt hotell som har klart å beholde sitt særpreg. Her sitter historien både i og på veggene.Svært gode senger og storslått utsikt. Vi bestilte 3-rettters middag som var svært god. Gammelt bestikk med emblem fra opphavsmannen, kaffen ble servert i sølv-kanner, og utsikten fra spisesalen gjorde måltidet til en helt spesiell opplevelse.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 921annelise
Anmeldt 17. juni 2018

Valgte å besøke Fossli Hotell som har lang historie med nydelig fjellutsikt. Besøket var for en middag på Hotellets restaurant. Det første som vi møter i døra er et skilt at det koster 10 kroner å bruke toalettet og på andre siden et amatørskilt av menyene som en ikke forventer på et profilert historisk hotell. Disken besto av noen svette kakestykker med fraværende personell, så her var det bare å forlate stedet som tydelig ikke har fokus på gjester.

Dato for oppholdet: juni 2018
6  Takk, John H
Anmeldt 8. juni 2018

Gammelt erverdig hotell som i stor grad har klart å beholde sitt opprinnelige preg. Enkle rom uten tv, kaffetrakter etc. Usedvanlig gode senger. Lite men fint oppusset bad i "retrofarger". Rent og ryddig rom - det samme gjaldt resten av hotellet. Hyggelig betjening. For oss som liker hoteller holdt i gammel stil var dette helt topp. Middagen vi spiste på hotellet var meget bra.

Dato for oppholdet: juni 2018
1  Takk, Ole_J2101
Anmeldt 17. september 2017 via mobile enheter

Et hotell med masse historie, familiedrevet på 4.generasjon. Interiør og møblement i tråd med 60-70 tallet. Nydelig mat i restauranten, gammelt bestikk og sølvkanner med hotell-emblem. Hvite duker og god gammeldags service. Føles på et vis som tiden har stått stille. Gode senger og helt spesiell atmosfære i hotell-gangene. Utsikten tar pusten fra deg.
En perle. Anbefales.

Dato for oppholdet: september 2017