Expedia.comUSD 187
FindHotelUSD 187
eDreamsUSD 187
Orbitz.comUSD 187
Anmeldt 15. august 2020 via mobile enheter

Ved ankomst ble vi møtt av en meget hyggelig og imøtekommende ansatt i resepsjonen. Han sa de hadde holdt av et rom med utsikt mot vest og balkong til oss. Han sa og at de visste at jeg ønsket tilgang til strøm for lading av bilen, så jeg fikk garasje for natten til lading.

Videre kom han med meg ut til bilen å bar opp våre to kofferter og informerte om middag og frokost.

En veldig bra start på oppholdet.

Rommet hadde utsikt rett ut mot Vøringsfossen og solnedgang.

Hotellet er et gammelt trebygg fra tidlig 1900 tallet. Det er nesten som å tre inn i et museum når man ankommer. I resepsjonen har de fortsatt det gamle stillverket fra telesentralen, originale kassa-apparat og detaljer som tar oss tilbake til 50-tallet.

Rommene er pusset opp, så alle bad har nye og moderne løsninger for all komfort som tilhører nytt baderom.

Frokosten blir inntatt i den store spisesalen. Den har panorama vinduer på alle vegger, som gir en fantastisk utsikt utover mot dalen der Vøringsfossen bruser ned mot Eidsfjord.

Kan absolutt anbefale Fossli. Fint å legge et Pitstop her, for å strekke ut ryggen og få et ordentlig øyesyn på den fantastiske Vøringsfossen ....

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, Jan-eran
Anmeldt 23. juli 2019 via mobile enheter

Hyggelig betjening. Maten i restauranten var nydelig. Gode senger. Absolutt verdt et besøk Det er Ike topp moderne, men det er det som gjør det så sjarmerende. Vi kommer gjerne igjen. Vi var her i juli 2019

Dato for oppholdet: juli 2019
2  Takk, annheidimo
Anmeldt 3. juli 2019

Tilfeldigvis var jeg her en helg , kom tilbake og ble en uke! God mat med lokale råvarer , rett og slett nydelig.Norges beste utsikt , hyggelig betjening. Skjeldent vært på et overnattingssted som har gitt større ro i sjelen, et fantastisk retrointeriør og ekstremt hyggelig service.

Dato for oppholdet: juli 2019
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Ulf124
Anmeldt 23. juli 2018

Gammelt hotell som har klart å beholde sitt særpreg. Her sitter historien både i og på veggene.Svært gode senger og storslått utsikt. Vi bestilte 3-rettters middag som var svært god. Gammelt bestikk med emblem fra opphavsmannen, kaffen ble servert i sølv-kanner, og utsikten fra spisesalen gjorde måltidet til en helt spesiell opplevelse.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 921annelise
Anmeldt 17. juni 2018

Valgte å besøke Fossli Hotell som har lang historie med nydelig fjellutsikt. Besøket var for en middag på Hotellets restaurant. Det første som vi møter i døra er et skilt at det koster 10 kroner å bruke toalettet og på andre siden et amatørskilt av menyene som en ikke forventer på et profilert historisk hotell. Disken besto av noen svette kakestykker med fraværende personell, så her var det bare å forlate stedet som tydelig ikke har fokus på gjester.

Dato for oppholdet: juni 2018
7  Takk, John H