Anmeldt 16. juni 2016

Overnattet 1 natt på vei til Bergen på sykkel. Fikk en varm velkomst og flott middag. Overnatting i rom og frokosten var også helt topp. Betjeningen sørget hele tiden for at vi fikk absolutt det vi hadde behov for. Pga av kolonnekjøring i tunnelene der sykler ikke kunne komme passere ned Måbødalen så sørget eieren for transport av alle sammen (9 syklister). Vi takker for kjempegod service og kommer gjerne tilbake. Anbefales!!!

Dato for oppholdet: juni 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, ArneM461
Anmeldt 22. juli 2015 via mobile enheter

Hyggelig sted oppå fjellet og fin beliggenhet. Fin utsikt og veldig hyggelig vertskap. Fine rom og veldig god frokost. Kort vei til Vøringsfossen. Mange muligheter om du har lyst å gå deg en tur i fjellet. Anbefaler å besøke dette pensjonatet!

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, OlsMini
Anmeldt 26. juli 2014

Måtte brekke av fra fra fottur på Hardenagervidda, og havnet litt tilfeldig her. Tidenes beste hamburgertallerken, fine rom (dog uten TV), flott beliggenhet og nydelige vafler supplerte en ellers god frokost. Da bussen vi skulle ta ikke gikk, ble det ordnet skyss for oss av familien - flott service på alle måter med andre ord.

Dato for oppholdet: juni 2014
Takk, Jon S B
BjorgLiseth, Eier på Liseth Pensjonat og Hyttetun, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2014

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Håper vi kan få ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 23. februar 2014

Her er det gode muligheter for korte og lange turer hele året. Det er et flott terreng for skiturer og ved Maurset er det skitrekk. Med utgangspunkt i Liset, kan man følge T-merkete ruter som dagsturer eller med overnatting på andre turisthytter. Vøringsfossen ligger like ved. Liseth pensjonat og hyttetun har dessuten et særdeles hyggelig vertskap!

Dato for oppholdet: mai 2013
Takk, Sandviksgutten
Anmeldt 4. august 2013

Det perfekte stedet å stoppe på Hardangervidda. Vidunderlig mat og suveren beliggenhet. Alle følte seg velkommen med en gang. Vi var litt forsene til middag, men de spurte om vi ønsket middag, og laget et suverent måltid til oss. Nydelig natur kombinert med svært vennlig og hjelpsom betjening. Kjør de få minuttene fra hovedveien og oppsøk LIseth. Jeg kommer igjen.

Dato for oppholdet: juli 2013
1  Takk, Anna195755