“Middag/ lunch”
Anmeldelse av Vik Café

Vik Café
Vurdert som nr. 1 av 13 Restauranter i Eidfjord
Anmeldt 20 juli 2017 via mobile enheter

Vi spiste fjellørret,paste bolognese og cæsarsalat og alt var kjempegodt, anbefales. Hyggelig betjening

Takk, Morten K

Anmeldt 6 juli 2017 via mobile enheter

Vi spiste fjellørret, meget god. Servicen er på topp, god oppfølging av kundene. Jeg kommer gjerne tilbake

Takk, linnerudai
Anmeldt 30 juni 2017

Fant denne kafeen da vi var ute og gikk i gatene i Eidfjord. Stakk innom for lunsj den ene dagen, og hadde en så positiv opplevelse at vi spiste middag der dagen etter. Veldig serviceinnstilt personell, og maten var upåklagelig. Kan varmt anbefale denne plassen for både lunsj og middag.

Takk, FrankJohnnyS
Anmeldt 26 juni 2017

Ikke lett å finne et greit spisested i en liten by på Vestlandet. Her har de god mat og god sevice - anbefales! Satte ekstra pris på at det ikke er en kjederestaurant. Men de stenger kl 18!

Takk, HuldaK_13
Anmeldt 27 mai 2017 via mobile enheter

Koste oss i kjempe koselige omgivelser. Kjekt med en rekke lokale øl og cider på menyen.
Hadde blitt 10 av 10 hvis jeg hadde fått ferske håndpillede reker i fiskesuppa mi.

Takk, Fiona L

Reisende som så på Vik Café, så også på

Har du vært i Vik Café? Del dine erfaringer!