Bestill på forhånd

Ulike måter å oppleve Norsk Natursenter - Hardanger på
fra USD 2 401,54
Anmeldt 12. juli 2017 via mobile enheter

På vei til hytten, men tenkte å spise først. Kom litt lovlig seint, men ble mottatt bra og fikk maten med et smil. Bestilte pastarett til meg og det var bra det, men ungene fikk kjip makaroni og de likte dette, men når jeg bestiller spaghetti og får lys makaroni på restaurant blir jeg skuffet. Atmosfære, omgivelser og en passe blid servitør redder kvelden og anmeldelsen

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, Hans_Petter_12
Anmeldt 19. juni 2017

Museumet er lite, og har dermed lite utstillinger. Da hjelper det ikke på at mange av utstillingene hadde mangler (ustoppede dyr som manglet, utstoppede dyr som ikke var hel, interaktive utstillinger som ikke var slått på og/eller av andre grunner ikke var i funksjon). Videoen som er så berømt ga oss sterk hodepine fra starten av, og filmen var av lav bildekvalitet.

Jeg vil kun anbefale museumet til dem med spesiell interesse for lokale fugler, for da finner de mye lesestoff. Museumet er ikke barnevennlig, og de fleste utstillingene består av små bilder av blomster, dyr eller områder med masse tekst til.

Dato for opplevelse: juni 2017
Takk, Jente19
Anmeldt 30. mai 2017 via mobile enheter

Vi var en gruppe som besøkte sentret nå i mai. Besøket overgikk alle forventninger og ikke minst filmen var spekulær.

Dato for opplevelse: mai 2017
Takk, williamhH3746XP
Anmeldt 19. juli 2016 via mobile enheter

Var her for å sjå på alt de har utstilt,samt at vi såg filmen de viser.
Spektakulært☺
Eit absolutt must,viss du er på disse kanter...kan være noe kø viss du kommer i turistsesongen.

Dato for opplevelse: juli 2016
Takk, 36torb
Anmeldt 12. august 2014

Et opplevelsessenter for norsk natur en sjelden møter.
Panoramafilmen på 5 skjermer var glitrende.
Høy kvalitet på bygninger og design.
Restaurantbesøket i senteret med kjempegod mat i et eventyr av en bygning var vel verdt besøket.

Dato for opplevelse: august 2014
Takk, Hanna B