TripAdvisor
Innboks
Søk

Ulike måter å oppleve Norsk Natursenter - Hardanger på
Anmeldt 8. juli 2019 via mobile enheter

Fin og forseg gjort plass. Var vel ikkje heilt det rette staden for dei to minste me hadde med oss (2 og 7 år). Fekk sjå ein panoramafilm ved ankomst, filmen bar tydleg preg av å være eldre (tippa den var laga på 90tallet). Likevel gav den effektar som fenga sjølv 2 åringen. Brukte ikkje lang tid på senteret, eit heilt ok tidsfordriv.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, CampingPilde
norsknatursenter, Resepsjonssjef på Norsk Natursenter - Hardanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2019

Hei CampingPilde,

takk for at du tok tida til å skrive om opplevinga di på Norsk Natursenter.
Vi gler oss å høyre at sjølv om filmen er komt litt opp i åra, klarer den til å begeistre også dei minste. Om ikkje altfor lenge skal vi oppdatere den, slik vi har oppdatert heile Natursenteret.
Installasjonane blei bygd opp med hjelp av fagfolk og tilrettelagt for heile familien slik at alle skal få ei lærerik og spennande oppleving hos oss, så vi er takknemlig for tilbakemeldingar om det.

Anmeldt 4. oktober 2018

Jeg er veldig glad i naturen her. På vidda og i Eidfjord. Var på Kjeåsen og avsluttet med lunsj og besøk i senteret. Fantastisk utstilling og ikke minst den nye filmen. Ingen grunn til å reise utenlands.. det er mange turer jeg fikk lyst til å ta nå. Tusen takk.

Dato for opplevelse: november 2017
Takk, hmeidell
Anmeldt 12. juli 2017 via mobile enheter

På vei til hytten, men tenkte å spise først. Kom litt lovlig seint, men ble mottatt bra og fikk maten med et smil. Bestilte pastarett til meg og det var bra det, men ungene fikk kjip makaroni og de likte dette, men når jeg bestiller spaghetti og får lys makaroni på restaurant blir jeg skuffet. Atmosfære, omgivelser og en passe blid servitør redder kvelden og anmeldelsen

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, Hans_Petter_12
Anmeldt 19. juni 2017

Museumet er lite, og har dermed lite utstillinger. Da hjelper det ikke på at mange av utstillingene hadde mangler (ustoppede dyr som manglet, utstoppede dyr som ikke var hel, interaktive utstillinger som ikke var slått på og/eller av andre grunner ikke var i funksjon). Videoen som er så berømt ga oss sterk hodepine fra starten av, og filmen var av lav bildekvalitet.

Jeg vil kun anbefale museumet til dem med spesiell interesse for lokale fugler, for da finner de mye lesestoff. Museumet er ikke barnevennlig, og de fleste utstillingene består av små bilder av blomster, dyr eller områder med masse tekst til.

Dato for opplevelse: juni 2017
Takk, Kvinne25
Anmeldt 30. mai 2017 via mobile enheter

Vi var en gruppe som besøkte sentret nå i mai. Besøket overgikk alle forventninger og ikke minst filmen var spekulær.

Dato for opplevelse: mai 2017
Takk, williamhH3746XP