“Bursdagsfeiring”
Anmeldelse av Da Noi

Da Noi
Vurdert som nr. 10 av 18 Restauranter i Stord
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Feiret vår sønns 29-årsdag her. Hyggelig mottagelse av pent kledde og høflige, unge servitører. Skrei på undertegnede og mor, hvitvinsdampede blåskjell for jubilanten. Blåskjellene var kjempegode så jubilanten storkoste seg. Skreien var meget god med god potetmos og bacon, litt vel mye oliven etter vår smak, men det er jo individuelt hvor mye man setter pris på den.
Restauranten som er forholdsvis nyoppstartet, er fint innredet med gode sittegrupper. Alt i alt en hyggelig feiring/opplevelse.

Takk, OleHartvik

Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Er svært skuffet over servicen på Da Noi. Fremstår som kun lokale unge og totalt uerfarne e servitører. Vi bestilte drikke til forretten og en flaske rødvin til hovedrett. Vi fikk ein tilfeldig hvitvin som de hadde inne til forretten. Jeg Finn feilet forrett servert, denne ble hastig byttet inn. Vi fikk lenge etterpå hovedretten vite at de ikke hadde rødvinen vi hadde fått bestille. Hovedretten var kald før vi fikk Amarone vi til slutt så bestilt. Servitørene fremstå SVÆRT uerfarne, og har SVÆRT liten kunnskap om meny PG beholdning. Servitørene ønsker å være effektive og bla. rydde av bordet når kun en av gjestene var ferdige med maten sin. Er SVÆRT skuffer etter å ha brukt 2400kr i kveld der. Og vi er stamkunder.

Takk, 312siris
Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Nydelig mat! Spiste skrei, som var helt perfekt, og en nydelig sjokoladedessert med bringebær. Alle var fornøyd med maten Bestilte bord, Ikke helt fornøyd med å bli sittende utenfor toalettdøra.... men ellers supert!

Takk, Kitaaw
Anmeldt 2 uker siden via mobile enheter

Dato for besøk: juli 2022

Reisende som så på Da Noi, så også på

Har du vært i Da Noi? Del dine erfaringer!