Booking.comUSD 157
eDreamsUSD 157
Orbitz.comUSD 143
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig hyggelig velkomst og en meget hjelpsom resepsjonist. Da vi hadde spist en kraftig lunch, valgt vi å ta i mot tilbudet om kveldsmat fremfor å få ut å spise. Deilige varme rundstykker og nystekt brød. Rikt utvalg av sild, ulike oster og skinker, frisk frukt te og kaffe. Hva mer kunne vi ønske oss?
Kan anbefales på det varmeste

1  Takk, GrandTour168225
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

2 voksne og 2 barn på bilferie. Vi ringte på kvelden og fikk rom som var klart på 15 min. Veldig hyggelig betjening. Fikk kveldsmat som besto av rundstykker/brød med godt utvalg av pålegg. Litt trekk på at rommet var varmt og sengene litt harde.
Betalte 1450 for standard rom med dobbelt seng og sovesofa til barna El-bil lader.

Takk, 676helenem
Anmeldt 26. januar 2021 via mobile enheter

Jeg ringte for å bestille rom om morningen og ble satt på venteliste pga fullbooket hotell. (Satt meg også opp på venteliste på de andre hotellene da alle var fullbooket)
Ble oppringt 14.00 og fikk beskjed om at de hadde fått en avbestilling og at jeg var først på ventelisten så kunne få rom. EN TIME etterpå ser jeg at jeg dessverre ikke har behov for rommet likevell og ringer dem 15.00 for å avbestille. Personen i telefonen må høre med en annen og jeg kan høre at hun sier «jeg syntes det er litt sent å avbestille nå skal jeg si nei eller?» og jeg får deretter beskjed om at avbestillingsfristen er 14.00 DAGEN FØR. Dette ble jeg IKKE informert om ved bestilling og hadde jeg visst dette så hadde jeg avslått bestillingen og heller håpet at de andre hotellene jeg sto på venteliste på hadde ringt meg opp igjen. (Hotellet rett over veien har feks avbestilling senest 16.00 samme dag) De fleste hotell jeg vet om har avbestillingsfrist samme dag før 16/18 så er elendig service at det ikke blir oppgitt ved bestilling at dem har så elendig avbestillingsvillkår. Fikk beskjed om at dersom jeg ville avbestille så måtte jeg fortsatt betale fullpris på rommet, med mindre de fikk solgt det til noen andre før jeg evt avbestilte. Jeg spurte om de kunne ringe dem som sto på den lange ventelisten de hadde, men det var vanskelig. Jeg måtte håpe på at disse ringte opp selv for å høre om de hadde fått et ledig rom. Det er tydelig her at de håper på en avbestilling slik at de kan selge rommet på nytt og få dobbel fortjeneste på rommet!!
Jeg reiste så til hotellet kl 16 for å høre om de kunne ringe dem på ventelisten. Resepsjonisten gjorde dette og forsto min frustrasjon, men kunne ikke gjøre noe med saken annet en å vente på om noen andre trengte rom. Hun sa at sjefen var veldig vanskelig når det kom til avbestillinger.
Med et hotell som de ansatte sier er overbooket så er det for meg veldig merkelig at de ikke klarer å ta imot en avbestilling så tidlig på dagen. Stakkers den som kommer i kveld og ikke får rom, når det lett kunne vært et ledig....
Sum summarum kommer jeg derfor aldri til å benytte meg av dette hotellet igjen og jeg kommer til å anbefale alle andre pendlere jeg kjenner om å styre laaangt unna dette hotellet!!

Dato for oppholdet: januar 2021
Reisetype: Reiste alene
Takk, cassandraa511
Anmeldt 2. oktober 2019 via mobile enheter

Grei standard, veldig enkel frokost. Litt for smal seng for min del, selv om to var satt sammen, så endte man fort med å ligge i sprekken. Ingen søppelbøtte på rommet..? Hyggelig betjening. Fin utsikt fra rommet.

Dato for oppholdet: oktober 2019
Reisetype: Reiste alene
Takk, thetallguy89
Anmeldt 18. juni 2019

Hotellet er flott og rommene er lyse,store og rene
Her bor du sentralt med 10 minutter gange til sentrum.
Hotellet har treningsrom,solarium,fotballspill og biljard
Personalet er hyggelig og hjelpsom.
Det eneste som trekker ned er en frokost som er svært enkel

Dato for oppholdet: juni 2019
2  Takk, Roger5382