“Hyggelig plass og god mat”
Anmeldelse av MM Cafe & Bar

MM Cafe & Bar
Vurdert som nr. 13 av 62 Restauranter i Haugesund
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Beskrivelse: Byens treffsted nr 1. både på dagtid og kveldstid. Cafe MM er lokalisert på Indre kai i Haugesund med tilhørende stor uterestaurant på kaiplanet. Her treffer du kjentfolk i alle aldre, og vi har alltid noe spennende å tilby av mat og drikke. Sjekk vår store kaffemeny eller vårt brede utvalg av viner. Cafe MM startet i 1997, og er en kontinentalpreget cafe med alle rettigheter. På Cafe MM har vi godt utvalg av småretter og hovedretter. Vi har også DJ hver torsdag, fredag og lørdag fra kl. 22.00 som skaper den gode stemningen. Hos oss kan du også bestille take away!
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Cafe MM er virkelig en hyggelig plass.
Meget god mat, både forretter, hovedretter og dessert.
God utvalg av gode viner og annet drikke.
Bare så synd at når man bestiller en vin i 900 kr klassen, serveres den i små dårlige vinglass.
Også trist at hovedretten serveres med kalde poteter, og set er ingen nytte å tilby varme poteter på siden, da ender resten av maten kald.
Soppstuing skal også være stuing, ikke sopp i melk.
Få disse enkle tingene på plass, så vil det siden betjeningen er meget hyggelig automatisk bli topp-score

Takk, bj_rntrondt

Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Trivelig utested på kaia midt i utelivsgryta. Hyggelig betjening, gode drinker. Fint sted å ta en drink før man spiser et annet sted.

Takk, pegasus2011
Anmeldt 16. august 2018 via mobile enheter

Var der med flere vennepar på landsering av en hvitvin, Nudo Fantastisk kveld med god mat og god drikke.
Alltid «safe» å gå på MM å treffe venner. God service.

Dato for besøk: august 2018
Takk, jorunnr531
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Er du i Haugesund, så er dette stedet. God mat, friskt miljø, mange mennesker, super beliggenhet, enkel mat og mye mat. Enkelt og greit, gå hit.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Cato T
Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Dette er en av de beste plassene på kaien når det gjelder uteliv. Maten er veldig god og de har et stort utvalg innen drikke. Personalet er hyggelig og du får det du bestiller kjapt. God musikk!
Eneste ulempen er at det stort sett alltid er fullt med folk fredag og lørdag, slik at det blir vanskelig å bevege seg inne i lokalet uten at du må bryte deg gjennom!

Dato for besøk: april 2018
Takk, schengscheng

Reisende som så på MM Cafe & Bar, så også på

Haugesund, Rogaland
Haugesund, Rogaland

Har du vært i MM Cafe & Bar? Del dine erfaringer!