“God lunch”

Lothes Mat & Vinhus
Vurdert som nr. 2 av 62 Restauranter i Haugesund
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Restauranten med trivelig atmosfære og gode matopplevelser fra både hav og land. Flott utsikt over Smedasundet. Bar med peis og en moderne café, og med kanskje byens beste kjøkken... Restauranthuset har også egne rom tilrettelagt for events, konferanser og andre arrangement. Hva med matteater eller kokkekurs?
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Dette er et hyggelig sted, hvor de også har servering ute med utsikt over havnen. Vi spiste kylling skiva og skagen skiva. Veldig godt og nok mat til lunch. Hyggelig og service orientert personale. Det som trekker ned er at vi også bestilte cappuccino, den var ikke bra.

Takk, FrodeP

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Det er mange steder å få i seg noe mat i Haugesund. Vi valgte Dattera til Lothe og angrer ikke på det. Vi bestilte en salat og en burger. Aldeles nydelig mat. Anbefales. Betjeningen var hyggelig og det var rent og pent.

Takk, Arne Gunnar H
Anmeldt 8. juli 2020

Koselig restaurant med fin utsikt. Jeg har ikke tatt bilder av mat men må si at hver rett var presentert med sjarm på tallerken. bestilte 7 retters, vinn/øl var bra tilpasset fra hyggelig servitøren. Jeg vil anbefale denne plassen

Takk, NataliaR726
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte 6 retters og hadde øl paring til denne.
Maten var meget god, litt tørt kalvekjøtt, øl parring var meget god og passet maten perfekt.

Anbefales.

Takk, bjarter2018
Anmeldt 7. juli 2020

Litt tilfeldig havnet vi (familie på 4, m 14-åring/17-åring) på denne sjarmerende og litt annerledes restauranten. Med varierte spiseplasser inne i lokalene, både lunsj-ishe’ og mer middagske, fikk vi et bord som var perfekt for en god middag. Bestilte Kokkens biff, Sommer-burger, blåskjell og kyllingsalaten Fuggel. Burgeren var grei, med spekeskinke og en ost, som var godt. Blåskjell beskrives som «kjempegodt» av 17-åringen, og hadde en spicy touch som var spesielt godt, synes vi andre som smakte. Ifølge 14-åringen var kyllingsalaten god, og kyllingen ikke tørr, og det er visstnok det viktigste. Biffen var et fryd for øyet, servert med rotgrønnsaker, neper, sukkererter og asparges i en smaksrik saus. Mør var den og. Nam!. Med god rødvin ble det kveldens vinner.
Vi gikk gode og mette, glade og fornøyde hjem, og besøker mer enn gjerne Dattera til Lothe neste gang vi er i Haugesund. «Her var det skikkelig koselig!» var 14-åringens oppsummering. Da blir det dagens Fisk, som denne dagen var kveite, og som knepent mistet sin plass på middagsbordet denne kvelden. Det gleder jeg meg til!

Takk, linnheidih2016

Reisende som så på Lothes Mat & Vinhus, så også på

Haugesund, Rogaland
Haugesund, Rogaland

Har du vært i Lothes Mat & Vinhus? Del dine erfaringer!