“Kjempefin opplevelse”

Lothes Mat & Vinhus
Vurdert som nr. 3 av 63 Restauranter i Haugesund
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: Restauranten med trivelig atmosfære og gode matopplevelser fra både hav og land. Flott utsikt over Smedasundet. Bar med peis og en moderne café, og med kanskje byens beste kjøkken... Restauranthuset har også egne rom tilrettelagt for events, konferanser og andre arrangement. Hva med matteater eller kokkekurs?
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Vi spiste på dattera til Lothe som er den mindre formelle del av lokalet. Maten var strålende. Jeg spiste dagens fisk som var kveite med spenstig tilbehør. Kona spiste krabbeboller og døtrene mine spiste vegetarlasagne og burger. Alle var strålende fornøyde. Godt utvalg av drikkevarer, vi prøvde flere variasjoner av kinn øl. Barna fikk frossen sjokoladekake til dessert. Også denne var veldig god. Trivelige lokaler og behagelig service.

Takk, haakon_mentzoni

Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse. Dette var en innertier. Nydelig mat kombinert med deilige viner. Klare rene gode smaker, lekkert presentert. Betjening som var meget hyggelig og hadde solid kunnskap både om maten og vinene.
Her kan du kose seg i timesvis.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, arildonessolini
Anmeldt 19. juni 2021 via mobile enheter

Dattera til Lothe.
Bestilte bord i forkant og gledet oss til å endelig spise et godt måltid ute.
Dessverre ble det hele en ren skuffelse.
Ikke hadde de alkoholfri vin igjen, ei heller dagens fangst... I tillegg måtte vi vente 1 time på maten, og når den først kom - var den kald. Kunne godt brukt penger på dessert og kaffe, men vi ønsket ikke å legge igjen mer penger på dette stedet.
Går ikke her igjen dessverre.

3  Takk, CathrineD88
Anmeldt 26. januar 2021 via mobile enheter

Ble anbefalt «Krabbeboller» , og en av oss ville ha pommes frites av søtpotet i stedet.
Mangoen i salaten var ikke moden, og salaten dvask. Brødet som ble servert til var langt fra stekt men rått inni. Pommefritten var bløt, full i fett og av vanlige poteter.
Selve krabbebollene var ok, men kunne vert mer smakfulle. Servitøren sa det var slik det skulle være;-) Her er forbedringspotensiale... for dette er et koselig sted.

Dato for besøk: januar 2021
Takk, reidunb2013
Anmeldt 2. november 2020

Spiste lunsj på søndag. Maten var helt nydelig, vi hadde Fuggel salat og et brett med oster og soekemat, samt nybakt brød og smør. Veldig hyggelig og hjelpsom servitør.Kan absolutt anbefale denne restauranten.

Dato for besøk: november 2020
Takk, Astrid B

Reisende som så på Lothes Mat & Vinhus, så også på

Haugesund, Rogaland
Haugesund, Rogaland

Har du vært i Lothes Mat & Vinhus? Del dine erfaringer!