“Hyggelig sted med god mat.”
Anmeldelse av Lothes Mat & Vinhus

Lothes Mat & Vinhus
Vurdert som nr. 3 av 62 Restauranter i Haugesund
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: Restauranten med trivelig atmosfære og gode matopplevelser fra både hav og land. Flott utsikt over Smedasundet. Bar med peis og en moderne café, og med kanskje byens beste kjøkken... Restauranthuset har også egne rom tilrettelagt for events, konferanser og andre arrangement. Hva med matteater eller kokkekurs?
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Vi spiste kjempegod og saftig hjemmelaget burger hos Dattera til Lothe. Hyggelig og uformelt lokale. Her kan man få små og store retter. Blide servitører.

Takk, 214cathrineh

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Koselig restaurant og vinhus, men glemmer fort gjesten. Savner også vann til vinen. Kom heller ikke etter å ha bedt om det.

Takk, astrido930
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Vi var på Dattera til Lothes, tipset om stedet via anbefaling på nettet. Utrolig god og velkomponert mat, den beste salaten som noen gang er spist. Samboer spiste oksefilet m/ølsaus. Sjokoladekake og ostetallerken til dessert. Varmt anbefales alt sammen

Takk, MetteVJK
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Takk for nydelig mat og drikke! Service var topp og betjeningen svært hyggelig og hjelpsom da vi hadde gjort en feil ved bestilling via qr-kode. Vi kommer igjen når vi skal besøke Haugesund igjen!

Takk, mayhennym
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Hadde bestilt for å feire bursdag. Fant i første omgang ikke bordet. Var ikke vårt navn på det som vi fikk henvist. Bestilte maten vi qr koden. Ventet i over en time før maten kom. Biffen var nesten rå. Vi andre fikk grei nok mat.
Men, det holder ikke med så lang leveringstid. Andre som kom etter oss, fikk maten før oss
Ikke en bursdag som blir husket med god opplevelse!

Takk, risrjor

Reisende som så på Lothes Mat & Vinhus, så også på

Haugesund, Rogaland
Haugesund, Rogaland

Har du vært i Lothes Mat & Vinhus? Del dine erfaringer!