“En liten restaurant med god service”
Anmeldelse av Lothes Mat & Vinhus

Lothes Mat & Vinhus
Vurdert som nr. 4 av 62 Restauranter i Haugesund
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: Restauranten med trivelig atmosfære og gode matopplevelser fra både hav og land. Flott utsikt over Smedasundet. Bar med peis og en moderne café, og med kanskje byens beste kjøkken... Restauranthuset har også egne rom tilrettelagt for events, konferanser og andre arrangement. Hva med matteater eller kokkekurs?
Anmeldt 8. september 2021

Vi var sultne og valgte 6 retter med tilhørende viner. Rettene kom med akkurat passe mellomrom og flere av vinene stod godt til retten sin. Noen av sausene var spesielt gode med god avstemning spesielt mellom syre og sødme. Vi likte spesielt godt lun fjellørret og andebryst.

De var forsiktig med salt, men vi trengte litt ekstra kun på andebrystet. Vi gikk hjem glade og mette.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Lars L

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Vi spiste kjempegod og saftig hjemmelaget burger hos Dattera til Lothe. Hyggelig og uformelt lokale. Her kan man få små og store retter. Blide servitører.

Takk, 214cathrineh
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Koselig restaurant og vinhus, men glemmer fort gjesten. Savner også vann til vinen. Kom heller ikke etter å ha bedt om det.

Takk, astrido930
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Vi var på Dattera til Lothes, tipset om stedet via anbefaling på nettet. Utrolig god og velkomponert mat, den beste salaten som noen gang er spist. Samboer spiste oksefilet m/ølsaus. Sjokoladekake og ostetallerken til dessert. Varmt anbefales alt sammen

1  Takk, MetteVJK
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Takk for nydelig mat og drikke! Service var topp og betjeningen svært hyggelig og hjelpsom da vi hadde gjort en feil ved bestilling via qr-kode. Vi kommer igjen når vi skal besøke Haugesund igjen!

Takk, mayhennym

Reisende som så på Lothes Mat & Vinhus, så også på

Haugesund, Rogaland
Haugesund, Rogaland

Har du vært i Lothes Mat & Vinhus? Del dine erfaringer!