Flott dag i klatrepark. Hjelpsomme og trivelige personale . Vi anbefaler!!

Anmeldt 13. august 2022
Kate Elisabeth L
Klassetur

Anmeldt 28. september 2019
siws2017
Stavanger, Norge

Anmeldt 13. august 2022 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse i klatreparken! Stilig opplegg. Timesvis med morro. Hjelpsomme og trivelige de som jobber der. Kafé rett i nærheten. Rene toaletter. Vi kommer garantert igjen.
NB! Vi kjørte grundig feil fordi Google Maps viser vei via Hebnes. Men ferje fra Hebnes til Nedstrand går veldig sjelden.

Dato for opplevelse: august 2022
Takk, Kate Elisabeth L
Anmeldt 18. februar 2022

Flott klatrepark med lange zipliner gjennom flott natur. Spennende og varierte løyper for store og små! Jeg prøvde alternativ måte å komme over et hinder - ikke anbefalt - 100% min feil. Men da fikk jeg iallefall en ny stivkrampe hos Lege i Nedstrand!

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, LarsL23
Anmeldt 28. september 2019 via mobile enheter

Kannik kl 10E hadde et supert døgn på Høyt&Lavt. Kristian og teamet sørget for kul 5-kamp, utfordrende klatring, god mat, lavvo og upgrade til glamping for de voksne. Virkelig å anbefale!

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, siws2017
Anmeldt 28. september 2019 via mobile enheter

Supert opplegg og service!!! Så imøtekommende betjening.

Glampingen var absolutt verdt prisen!!!

Alle koste seg i klatreparken - utfordringer på alle nivå.

Anbefales 🌟🌟🌟🌟

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, Marianne B
Anmeldt 15. mai 2018 via mobile enheter

Hele familien var storfornøyd med dagen i klatreparken. Veldig god service og kjekke løyper.
Timene fløy.

Dato for opplevelse: mai 2018