“Wow! En fryd for øye smaksløkene ”
Anmeldelse av Bento Sushi

Bento Sushi
Vurdert som nr. 16 av 64 Restauranter i Haugesund
Anmeldt 12. januar 2019 via mobile enheter

Her kommer man inn i en nydelig restaurant, betjeningen smiler fra øre til øre og ønsker velkommen! Menyen og utvalget er stort mye annerledes enn hva den vanlige "sushi" i gata(Oslo der jeg bor) noe som gjør det gøy ig velge prøve nye ting! Valgte take away, bitene var store, prisen er rimelig! Her anbefaler jeg absolutt alle stoppe innom, enten for et restaurant besøk i fine lokaler, eller take away!!!

Dato for besøk: januar 2019
3  Takk, levl123

Anmeldt 28. september 2018 via mobile enheter

Gode porsjoner til en rimelig pris.
Maten kommer fort, ser og smakes nydelig.
Smilene personal og koslige lokaler.

Takk, MariusLL
Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Er ofte innom denne plassen for å ha meg en god porsjon sushi!
Sushien er alltid fersk, den smaker nydelig og er du på farten er «dagens rett» alltid en klassiker!
Personalet er hyggelig , servicen god og de er veldig kjappe med tilberedning !
Anbefales om du er en sushi elsker!

Dato for besøk: mai 2018
Takk, schengscheng
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Vennlig personal og utmerket sushi til en god pris. 30 biter maki til 300 kroner er det absolutt verdt . God variasjon i menyen

Takk, 645livt
Anmeldt 13. juli 2018 via mobile enheter

Fast kunde her. Best i byn på pris og kvalitet. Absolutt best på take-away, under middels fin restaurant.

Takk, tkoool

Reisende som så på Bento Sushi, så også på

Haugesund, Rogaland
Haugesund, Rogaland

Har du vært i Bento Sushi? Del dine erfaringer!