TripAdvisor
Haugesund
Publiser
Innboks
Søk

“Super Sushi og svært god servise.”
Anmeldelse av Bento Sushi

Bento Sushi
Vurdert som nr. 23 av 65 Restauranter i Haugesund
Anmeldt 2. september 2019

Har spist her og hentet "Take away" flere ganger, ypperlig servise og avtid like god og pent laget Sushi. Anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: august 2019
Takk, SigurdB36

Anmeldt 27. august 2019

Dette ser nokså unnseelig ut, men selv om inngangen likner take-away så har de en litt mer romslig annen etasje med bordservering. Spiste lunsj her, og både maki og sushi var av høy kvalitet. Ikke et sted for de store anledninger, men for en kjapp matbit og en kald øl var det mer enn godt nok. Og heller ikke dyrt til å være Haugesund.

Dato for besøk: august 2019
Takk, 12_geh
Anmeldt 26. mai 2019 via mobile enheter

Veldig god sushi melde lit mat. Passer bra til all tid og foretnings møter. Klarte å gjørr damen min glad, ingen av de ansatte kommenterte på det. Veldig fornøyd! Gikk i ett med lukten av fisk. Mega bra!

Dato for besøk: mai 2019
Takk, addistud
Anmeldt 5. mai 2019 via mobile enheter

Kjempegod og rimelig sushi! Maten kommer raskt og enormt hyggelig betjening! Anbefales på det varmeste

Dato for besøk: mai 2019
Takk, elinchristinn
Anmeldt 12. januar 2019 via mobile enheter

Her kommer man inn i en nydelig restaurant, betjeningen smiler fra øre til øre og ønsker velkommen! Menyen og utvalget er stort mye annerledes enn hva den vanlige "sushi" i gata(Oslo der jeg bor) noe som gjør det gøy ig velge prøve nye ting! Valgte take away, bitene var store, prisen er rimelig! Her anbefaler jeg absolutt alle stoppe innom, enten for et restaurant besøk i fine lokaler, eller take away!!!

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, levl123

Reisende som så på Bento Sushi, så også på

Haugesund, Rogaland
Haugesund, Rogaland

Har du vært i Bento Sushi? Del dine erfaringer!