“God pizza men....”
Anmeldelse av Il Forno Amanda

Il Forno Amanda
Vurdert som nr. 46 av 63 Restauranter i Haugesund
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Var lite folk og bestilte pizza. Ventet en halvtime og spurte hvordan det lå an, kokken beklaget men hadde så mye å gjøre. Var flere som etterlyste maten. Burde vært 2 kokker i steden for 2 som ryddet. Pizza pepperoni var meget god. Brus (4) koster like mye som maten 80kr for ett lite glass

Takk, JonIngeN

Anmeldt 30. desember 2020

Hyggelig betjening med god mat. Fyren vasket noe av verktøyet sitt før mattilberedelse og det satte vi pris på.

Dato for besøk: september 2020
Takk, Adil S
Anmeldt 2. april 2020

En grei plass å legge turen innom for lunsj eller en rask middag etter jobb, da gjerne i kombinasjon med en handletur på senteret. Maten var grei, men vi fikk kun en porsjon, ikke 2 som vi hadde bestilt og betalt for. Ble ordnet opp, men sitter igjen med et litt dårlig inntrykk når de ikke klarer å levere 2 like retter på en gang og en må sitte 15 min ekstra å vente mens den andre spiser opp første porsjonen.

Dato for besøk: mars 2020
Takk, jakobg470
Anmeldt 28. februar 2020 via mobile enheter

Helt gjenomsnittelig kvalitet på min middag. Jeg ble svært negativt overrasket nå jeg så betjening tørke av bord og stoler, disk og bestkkbord med samme klut. Her trengs opplæring i renhold og hygiene! Med så lite bevissthet, kan man lure litt på hvordan det står til på kjøkkenet ellers....

Dato for besøk: februar 2020
Takk, OddB316
Anmeldt 25. juni 2019

Maten fra begge kafeene er god. Det som ikke er bra er at de to kafeene har felles meny. Men noe av maten må bestilles og betales i en disk og resten fra en annen disk. Dette fører til rot for en gruppe som ikke er kjent vil ha ulik mat fra menyen

Dato for besøk: juni 2019
Takk, 999 999 999 998

Reisende som så på Il Forno Amanda, så også på

Har du vært i Il Forno Amanda? Del dine erfaringer!