“Veldig bra til prisen”
Anmeldelse av Oxe Burger

Oxe Burger
Vurdert som nr. 4 av 62 Restauranter i Haugesund
Anmeldt 8. februar 2019 via mobile enheter

Hyggelig betjening, god burger og god biff. Lite ventetid til tross av bra fullt lokale. Kommer gjerne tilbake

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Jan Terje V

Anmeldt 24. januar 2019 via mobile enheter

Vi hadde 2 typer burgere, begge var veldig gode, men El chapo var litt mere spicy, noe som vi liker godt. Anbefales.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 949johnnyv
Anmeldt 5. november 2018

Forsåvidt fint sted, uten å være noe spesielt. Hyggelig betjening og grei meny. Vi valgte biff med pommes frites. Middagen inneholdt et kjøttstykke av god kvalitet med litt skysaus på. Potetene var også greie, men retten kom med alt for lite grønnsaker, mesten ingen.

1  Takk, Gunnar L
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Burgersted, men dagsformen sa biff. Den var god, men blir burger neste gang. Fikk smake litt og den var veldig god!
Kult sted, lite og intimt. Husets rødvin som var eneste alternativ på glass var ikke all verden.
Kommer tilbake hit.

Takk, arildonessolini
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Beste burgeren i Haugesund. Hyggelig lokale, god service og ikke minst velsmakende burger. Anbefales

Takk, KjetilR

Reisende som så på Oxe Burger, så også på

Haugesund, Rogaland

Har du vært i Oxe Burger? Del dine erfaringer!